Show je kerstpakket

Leuk! Maar wat moet die tekening voorstellen op die kerstbal?

12 likes

Een heup :stuck_out_tongue: Is een patiëntenvereniging :slight_smile:

7 likes

Ohw ja oké dat had ik er niet van gemaakt haha.

7 likes

UMC Utrecht heeft ook een koffertje dit jaar🙈 Moet ‘m nog ophalen, maar volgens mij is het een spel met wat te snaaien erbij. Dikke prima, hartstikke leuk!
Van vrijwilligerswerk een Primera bon die ik kan omzetten naar een cadeaubon of kan gebruiken in hun winkel.

2 likes

Ik kreeg een code voor zo’n website waar deze keer echt veel leuke dingen op stonden. Ook gewoon normale merken zoals Marie Stella Maris, Rituals en dergelijke. Ik heb zelf een verrekijker gekozen, die wilde ik nog hebben, en nog een bon voor Pathé thuis en wat punten naar Artsen Zonder Grenzen.

1 like

Volgens mij doet jouw vrijwilligerswerk het beter qua pakket dan menig winst draaiend bedrijf haha!

6 likes

Ik ben voor een Fashioncheque gegaan die ik ingewisseld heb voor een Zalandobon. Ik zie het als €50,- korting op mijn volgende paar hardloopschoenen. :joy: Mijn werkgever geeft sinds een jaar of vier de Tinteling als kerstpakket en ik vind het een betere optie dan die kerstpakketten met eten die ik toch niet eet (als veganist).

5 likes

Ik vind cadeaus met het logo van de werkgever erop echt stom. Ik hoef in mijn vrije tijd niet ook nog constant aan werk herinnerd te worden, en in het openbaar vind ik het ook nog een beetje ‘gevaarlijk’. Niet iedereen hoeft te weten waar ik werk, ik zou zo’n koffer niet gebruiken denk ik.

Klinkt misschien ondankbaar maar ik vind het eerder geniepig van de werkgever om een kerstcadeau nog weer te zien als kans om reclame te maken.

Ik heb een paar jaar geleden toevallig ook een handbagage koffertje gehad, maar dat was gewoon zonder logo. Die heb ik nog steeds. Denk inderdaad dat zo’n koffer met logo ook veel verspilling veroorzaakt, want veel mensen hoeven die niet. Zonder logo ook niet misschien, maar dat is makkelijker weg te geven.

Heb zelf dit jaar een combi gehad, pakket met wat eten en spulletjes, en nog een cadeaubon van 20 euro waarvan ik zelf iets uit kan zoeken op een site. Wel een goede site, staat echt veel op.

22 likes

Ik had een paar jaar terug ook een koffer, met het logo aan de binnenkant en de buitenkant in de kleur van het bedrijf. Ik gebruik hem heel veel, maar denk ook niet zoveel als het logo aan de buitenkant had gestaan.

1 like

Ja klopt, mijn vriend is laatst belaagd in de trein door een boze “klant” van het bedrijf waar hij werkt door zijn rugzak met het logo erop.

3 likes

Saints & Stars?

2 likes

Haha nee dat zou wat zijn zeg, een groot telecom bedrijf

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden ook een koffer met logo gekregen maar ik ben er wel blij mee. Het is een hele fijne koffer en door het logo ook goed te herkennen.

Het is ook wel lastig om het goed te doen volgens mij.

3 likes

Ik heb een bon voor een digitale kerstmarkt gekregen, maar vond niet zoveel boeiends, dus maar een verrassingseetpakket gekozen. Alweer jaren geleden dat ik zo een kerstpakket heb ontvangen. Benieuwd wat erin zit.

3 likes

IMG_8971

15 likes

Mijn baas belde mij vandaag op mijn vrije dag om te vragen of ik toch een glutenvrij kerstpakket wil.
Yes!!!
Eindelijk! Ik ben zo benieuwd morgen.

Het zijn altijd mooie pakketten door hemzelf samengesteld met spijsbrood van een goede bakker.

20 likes

50 euro vvv bon +

Prima, heb er al een extra gekregen van een collega die zichzelf hier te mannelijk voor vond

28 likes

Haha omg te mannelijk om een lekker ruikend huis te hebben? Bij ons ging er een keer een man op intranet klagen dat het een te vrouwelijk kerstpakket was omdat er thee in zat 🫠

5 likes

Ja alleen vrouwen mogen lekker ruiken en thee drinken :japanese_goblin:

2 likes

Lekker specifiek, maar met een code kan ik via een site duurzame en/of lokale producten kiezen en ik vind echt altijd heel veel leuk.

8 likes