Is er iemand die bij de Belastingdienst werkt? Wat was dit jaar het kerstpakket?
Ik heb een bon gekregen waarmee je producten of een cadeaubon kon uitzoeken. De nationale waarderingsbon zoiets.
Bon ter waarde van €60 inderdaad, dat geldt voor alle medewerkers die onder ministerie van Financiën vallen. Verder kan iedere teamleider zelf nog iets doen als er nog jaarbudget over is, dat wisselt dus. Heb je afscheid genomen en ben je benieuwd of je wat mist?![]()
Ben je tevreden met je kerstpakket dit jaar?
- Ja heel erg
- Ja redelijk
- Nee niet echt
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Als je moest kiezen tussen het kerstpakket dat je dit jaar gekregen hebt of een personeelsfeest op locatie met onbeperkt drank en diner. Wat kies je dan?
- Liever mijn kerstpakket
- Liever personeelsfeest
0 stemmers
Wij hadden paar weken terug feestje van het werk. Charly Luske trad op, foodtrucks, photobooth. Heb me vermaakt daar.
Kerstpakket dit jaar is een bon die we kunnen inwisselen van van alles.
Dit klinkt heel leuk maar in de praktijk is onbeperkt drank op een werkborrel niet echt onbeperkt drinken toch?
Ik doe altijd heel erg mijn best voor max 2 drankjes want ik ken genoeg genante verhalen van mensen die zichzelf verliezen op werkborrels.
ik voel me aangesproken
Benieuwd naar de genante verhalen van je collega’s!
Wij krijgen geen kerstpakket, maar een verplichte borrel van 14-20u. Dit jaar was de drank blijkbaar al op na 17u.
Gelukkig was ik dit jaar op vakantie. Verplichte gezellig doen met collega’s is echt niet mijn ding.
Wij hadden een lekker diner in een vegan restaurant en een kerstpakket!
Kerstpakket was een echriftje, kaars, vevan chocola, amaryllisbol en een bon voor het filmhuis met restaurant twv 50€. Blij mee!
M’n man had hetzelfde kerstpakket als vorig jaar van z’n collega’s
Dit+ nog wat eten dat we niet willen dus dat ook niet op de foto staat.
En van z’n werkgever kreeg die kaascrackers, aioli, chips, chocolaatjes en zo’n ethanol brander ofzo? Die laatste willen we niet dus die gaat in de geefkast.
Ben een half jaar geleden van het onderwijs naar een commercieel bedrijf gegaan. In het onderwijs kregen we altijd een bon met een x aantal punten om iets ‘duurzaams’ uit te zoeken. Nu een naast een super leuk cadeau, elektrische warmtekussen, waar ik al heel blij mee was als dit het was geweest ook een cadeaubon van 150 euro. Love it.
En ook een feest met diner, cocktails, fotoboth etc. gehad.
Bon gehad van 50 euro. Ik kan het besteden bij goede zaken.
Vandaag als verassing ook een Stanley koffiebeker gehad met mijn naam erin gegraveerd. Niet perse mijn kleur maar wel prima.
Ik heb helemaal geen kerstpakket gehad van mijn werkgever ![]()
Ik heb deze ook! Ik heb uiteindelijk een vvv bon gekozen en daarvan bij Siebel juweliers een horloge gekocht (wel bijbetaald) die al lang op mijn verlanglijst staat.
Dit pakket van een lokale winkel in de buurt:
En nog een code om via een website iets uit te zoeken. Ik heb een Efteling giftcard gekozen want die kan ik gebruiken om mijn abonnement mee te verlengen. Scheelt toch weer 50 euro.
Bij ons zijn de feesten altijd top!
Gister ook weer. Eerst met zn allen eten en daarna dansen. Daar zou ik mn kerstpakket wel voor willen opofferen, maar voorlopig krijgen we gewoon allebei
Ik heb een personeelsfeest maar zou liever een kerstpakket krijgen!
Vorig jaar hadden we een feest op een hele gezellige locatie, met een markt waar je met punten kon shoppen, onbeperkt drinken en een quiz.
Dit jaar hadden we een kerstborrel op kantoor onder de tl-verlichting, zonder activiteiten behalve een praatje door de baas.
Maar afgelopen jaar hadden we een cadeaubon van 50 euro, dit jaar 100 en daarnaast nog een borrelpakketje. Doe mij dan toch maar een tl-sfeer borrel hoor ![]()
Veel werkgevers die voor Hitster zijn gegaan: 393 advertenties op Marktplaats, waarvan 253 sinds deze week ![]()
Ik zou graag een keer een kerstpakket zonder alcohol willen krijgen. Er zit ieder jaar weer een fles drank bij die ik dan maar weer weggeef.
Ooh en natuurlijk ook een mooi moment een e-reader te kopen! Niet blij met kerstpakket: deze zijn nu al op Marktplaats gedumpt