Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Zeeman

HEMA

& 2 slaapzakken, doe ik later even uploaden.

22 likes

Oke oke ik ga vanavond naar de zeeman :joy: Hoop op het boxkleed en wat neutrale kleertjes.
Oh en als er chocoladekruidnoten zijn… :innocent:

2 likes

Ben ik vandaag naar een andere kinderboerderij geweest dan gepland? In de buurt van een Zeeman waar ze die kleden die in vanochtend deelde wél hadden? Misschien… :nerd_face:

Samenvatting

En ook nog wat voor babyzus, want alleen kleren van je grote zus is ook zo sneu he. Broekje had ik al in het roze laatst, maar nu kan ze twinnen met K. en vestje heb ik bij ons niet gezien maar altijd fijn!

Die kleden zijn trouwens wel echt klein voor een boxkleed (80x80) meer als speelkleed voor een kleine baby of voor onder een babygym (die we niet hebben haha).

13 likes

Op het kaartje kun je de maatrange zien! Maar volgens mij idd alleen tm 68 @Roggebrood . Hij is er ook in het blauw, had de beige ook bijna meegenomen maar ze heeft al zoveel dus wat er niet genoeg verliefd op :joy: mijn stelregel is nu dat ik echt heel enthousiast moet zijn want feitelijk heeft ze in de kleine maten al een complete garderobe van grote zus die amper heeft geleden en alleen wat extra dingen nodig heeft om het winterproof te maken.

2 likes

Omg kijk nouuu

En we zitten al in deel 2!! We kopen veel te veel hier :laughing:

12 likes


Eerste baby aankopen! Slaapzakje, tuinbroek, grote hydrofieldoeken en kleine :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Wat leuk!

En de pepernoten ook voor de baby? :stuck_out_tongue:

3 likes

De baby moet toch ergens van groeien :woman_shrugging:

4 likes

Voor de baby op komst


Bij de Zeeman, de truitjes zijn heel fijn, van dat gebreidde stof. Leggings zijn met rib.


Van de Hema voor L. Nog een beetje groot maar ik kon maar weinig van dit soort shirts in haar maat vinden.

14 likes

Onder t mom: blijven bewegen. Vanochtend wezen shoppen met man & dreumes. Voor man en dreumes ook haha.
Nijntje = c&a
Andere 2 = H&M

8 likes

Zeeman doet goede zaken deze dagen. Ik heb deze ook nog gekocht voor dochter van 2 maar dit plaatje op de website ziet er echt heel stom uit, alsof het een damesjas is :sweat_smile:.

4 likes

Mensen. Niet zomaar super leuke shit plaatsen zonder referentie en liefst kortingscode :joy::yellow_heart:

2 likes

En nu de kortingscode nog hè…
:crazy_face::joy:

Wachten word zo nog moeilijker hè haha. Dan wil je het NU aan doen ook :joy::see_no_evil:

1 like

.

En hij heeft 2 speeltjes in mijn kar gemikt bij Kruidvat. Beter verwend dan verwaarloosd

6 likes

Geinfluecend door het forum. Heb ook het geribde rode shirtje + legging maar die heeft ze al aan gehad.

4 likes

Omg waar is die broek van dan? :heart_eyes:

Kruidvat

1 like

Omg. Ik ga morgen kijken! Zijn dat die in de folder stonden van Bambino? Vind hem er op jouw foto 100x leuker uitzien dan in de folder.

1 like

Kruidvat idd! €6. Ga m zo bij d’r aan doen, hopen dat ie leuk staat

1 like

Staat te leuk toch!

16 likes