Show je kinderaankopen #3

Zoals @Sproetjes zegt bij de hema, 1.75

1 like

Ik zag er gisteren ook verschillende liggen bij Kruidvat!

2 likes

Dit leuke ding van de Zeeman voor wel €6.

En deze kon ik ook niet laten liggen.

19 likes

Waar is dat teckel pakje van? Kan het merk op het kaartje niet lezen…

1 like

Oeh is dat speculaasbakding ook van Zeeman?

Ik had ook dat giletje gekocht gisteren, ze wilde hem meteen aan

23 likes

Volgens mij zag ik deze voorbij komen bij Minimarkt. Merk is idd Rylee & Cru @Tostibrood

3 likes

Op de site van Minimarkt is ie inderdaad te vinden! Thanks

2 likes

Yesss heb m gekocht! Staat zoooo schattig, hij hield m op ook haha

5 likes

Nee van de supermarkt gewoon! Heb ‘m al bij de AH en Jumbo gezien!

Wat staat hij leuk bij d’r :heart_eyes:! Ik ga even kijken of ik een leuke trui eronder heb voor ‘m en anders die nog even zoeken ergens.

3 likes

Ja echt een leuk ding, ik twijfel nu om hem ook voor mijn zoon te halen om ze weer eens hetzelfde te kleden. Maar beter eerst even checken want hij is nogal specifiek qua kleding (wil ook geen spijkerbroeken aan).

3 likes

Ahh leuk!

1 like

Ik kwam hier even lurken voor kerstcadeautjesinspiratie voor mijn neefje en nichtje.

Misschien gelijk een tip voor anderen, het bloemspeelgoed van een aantal posts hierboven is bij Trekpleister in de aanbieding voor maar €7,99! Vind hem erg leuk! :star_struck:

3 likes

Oh ik ging even kijken op de site van Trekpleister (echt zo’n winkel waar ik nooit aan denk) en ik zag dit fantastische keukentje. Wij zijn al voorzien maar kijk hoe leuk!

10 likes

Omdat ik hem voornamelijk met kind ga gebruiken:

24 likes

Deze striksokjes zijn zo fijn :heart:

4 likes

Wat super schattig. Met het zoeken op de afbeelding kom ik er niet achter, dus waar komen ze vandaan? Dit is net wat voor m’n aankomende februari baby.

3 likes


Geslaagd bij Noppies, Hema, H&M en Zara.

11 likes

Sorry ik vind t zelf altijd irritant als het er niet bij staat, maar idd Rylee + Cru en het broekje is Stella McCartney, allebei gekocht bij Moeders Mooiste in Den Bosch!

3 likes

Bij de Zeeman!

21 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je kinderaankopen #3 (Deel 3).