Ik zit in Spanje, kan wel ff kijken! Ga dinsdag naar de grote stad
@Oprah hoe bevalt die custard van aunt jackie’s? Ik kon niet kiezen en heb 2 verschillende gekocht .
Ik stond voor het schap en kreeg ineens een error dus dan maar allebei. Met het idee lees: excuus dat ik die baby curls ook nog voor mezelf kan gebruiken .
Moet zeggen dat het best zn werk doet!
Ik ga komende week naar Oostenrijk en volgens mij zit er een Zara in de buurt. Ik zal voor je kijken!
Ik had nu alleen de baby curls gebruikt. Na het douchen/bad dr haartjes gekamt en met een heel klein beetje custard in vorm/model gekneed. De leave wil ik denk ik tussen de wasbeurten door gebruiken. In een sprayfles een beetje leave in met water mengen, in het haar sprayen en weer in model kneden.
@Ovenschaal Heb jij nog hotspots voor kinderwinkels in Kopenhagen? We gaan er binnenkort heen en volgens mij ben jij de expert hier Ik sta ook open voor tips op interieur/dameskleding haha, maar die mogen uiteraard in een spoiler om dit topic niet te vervuilen!
Ik lees mee. We gaan in de derde week van augustus naar Kopenhagen
Zijn we er tegelijk
Haha we gaan 18 augustus vertrekken voor een weekje. Als het allemaal meezit met de regels etc. Gelukkig hebben een coronapaspoort binnen. Wanneer gaan jullie? Ik hoop daarvoor nog ergens een pretecho te kunnen doen zodat we weten wat het nu wordt.
Wat leuk!! Wij gaan 8 op 9 aug rijden naar een kustplaatsje in het noorden van Seeland, daar blijven we ruim een week en dan nog een kleine week in een ander plaatsje op 25 min rijden van Kopenhagen. Streven is dan om 2 dagen naar Kopenhagen te rijden! Heel benieuwd, onze eerste vakantie met onze net 1 jarige Hopelijk gaat hij slapen in de kinderwagen tijdens dit soort city dagen!
Ah super, mega bedankt!! Ik ga dit opslaan
O goeie!! Dat gaan wij dan doen
Ziet er leuk uit, wat is dit voor ding?
Modu Dreamer set! Wel echt een rib uit mijn lijf, maar we gaan niet op vakantie dit jaar en hij wordt maar 1 keer 1 hè
Oja ik zie het haha, gaat wel op mijn ideeën lijstje voor ons zoontje dat in september 1 wordt. We hebben al meer kinderen dus ik vind het heel lastig om een cadeau te bedenken want we hebben alles al.
Dat truitje!!
Alles super cute🥰
Van Sfera (?) gekocht in Spanje
En het enige wat ik vond bij zara in een kleine maat. Ik vind die kinderafdeling zo onduidelijk?? Dan staat er baby boven een stelling en dan zijn het grote maten voor kinderen van 2 ofzo.
Omg die 2e trui, zo cute