Show je kinderaankopen #3

Soms helpt het om het bedrijf te contacteren en aan te geven dat je het jammer vind dat het nu goedkoper is. Soms krijg je het verschil dan terug.

2 likes

Ik doe daar vaak bij Tommy en bij zalando ook wel eens geprobeerd. Ze hanteren iets van binnen 7 dagen extra korting dan krijg je het verschil terug.

1 like

Bestelling is al 10 dagen geleden, maar wel goede tip voor een volgende keer! Retourneren en opnieuw bestellen vind ik qua milieubelasting zo stom, helemaal omdat het naar Zweden moet. En eigenlijk gaat het natuurlijk nergens over want ik wilde het ook hebben voor de prijs die ik nu heb betaald, dus ik ben gewoon een zeikerd haha

5 likes

In de sale bij Z8:

15 likes

Zo tof!

2 likes

jaaaa haha OMG die zijn inderdaad fantastisch (@SpeedOfSound )
Ik zat ook al op deze te azen voor het najaar;

image

15 likes

haha geen domme vraag hoor, ik hoor dat wel vaker. ons meisje is nog heel klein, draagt eigenlijk alleen nog maar slofjes. ben wel benieuwd naar de reacties die je gaat krijgen…

1 like

Ik vind schoenen (en zelfs van die leren slofjes) aandoen inderdaad ook moeilijk. Maar zie nooit een reactie dat het pijn doet ofzo dus ik denk dat het vooral in mijn hoofd zit :sweat_smile:

Haha ja precies. Maar dan denk ik dus: het zal wel meevallen

Kun je de schoentjes goed open maken?
Dat kan normaal met veters, mijn dochter heeft nu zulk soort schoenen zoals hieronder, waarbij ik ook echt het klittenband goed los haal zodat haar voet er makkelijk in kan. Met uit doen hetzelfde, ze werkt nog niet mee dus als de schoen niet goed open kan is het wel proppen kan ik me voorstellen.

1 like

Ik krijg bij mijn kind echt geen schoenen aan, ze buigt haar tenen en verkrampt haar hele voet. Ik vertrouw er maar op dat het ooit wel gaat lukken.:sweat_smile:

3 likes

Haha dat deed die van mij ook. Nu komt ze zelf met haar schoenen aanzetten en commandeert ze dat ze aan moeten. Dus komt goed

1 like

Dit geeft me hoop want hier hebben we nog altijd hetzelfde issue als @anon37686689. Heb laarsjes, sneakers, sandaaltjes echt alles al geprobeerd in de hoop dat er 1 paar tussen zit wat ze wel accepteert maar helaas :sob:

Woow ik wist helemaal niet dat dit een ding was, typ ik terwijl ik in mijn t-shirt bijt. Ik bijt dus altijd in stof bv kraag van mijn t-shirt of een zakdoek ofzo.

2 likes

Nu nog een nieuwe maxi cosi, zijn bedje in elkaar zetten, de commode klaarmaken en dan magtie wel komen :ok_hand:t2:

38 likes

Mijn broer is in Zweden geweest en is losgegaan in de Lindex :grinning:

57 likes

Ohhh die 3 printjes onderin met bloemen en aardbeitjes :heart_eyes: en dat mutsje! Ik ben normaal niet zo van de lindex printjes maar deze zijn echt super schattig.

3 likes

Oh help ik zit nu op die site en ik wil alles :heart_eyes::heart_eyes:.

Aii daar was ik wel vanuit gegaan maar volgens mij niet :sob:. Zie alleen UK staan

Ah dat is lief! Ik ga het onthouden voor volgend voorjaar en dan twinning jurken kopen voor mezelf en m’n twee meiden tzt :smiling_face_with_three_hearts:.

1 like