Show je kinderaankopen #3

Zalando lounge heeft Lindex sale voor de liefhebbers.

2 likes

Zara! Veelkleurige high-top sneakers kan je ze op vinden.

1 like

Had zin om te shoppen na het invullen van de belastingaangifte :joy: Alles is van H&M!

23 likes

Voor mijn dochter

Voor baby in buik

17 likes

6 likes

Verjaardagscadeau :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Hahahaha same here, laatst had ze ze ook ineens aangedaan in bed en was er 's middags mee gaan slapen :joy:

2 likes

Dit kon ik niet laten liggen… luiaards die yoga doen…. :heart_eyes:

29 likes

Leuk! Waar koop je dit?

Ik heb het via bol gekocht. Ik vond het niet duur en het is biologisch afbreekbaar. Enige waar je rekening mee moet houden, is dat de balletjes minimaal 2 uur in water moeten liggen voordat ze ‘vol’ zijn. Ik vond het stiekem ook best grappig haha

2 likes

gorm-zonnehoed-safari-sandy-mix
Dit fantastische zonnehoedje

En deze dingen bij H&M:

15 likes

Waar is dat hoedje van :heart_eyes:?

3 likes

Liewood! Liewood Zonnehoedje Gorm Safari Sandy Mix

3 likes

Z8 jurkje en konges slojd maillots

En voor aan de maxi cosi

15 likes

Bijna alles Zeeman, behalve de romper (HEMA) ze hebben echt steeds vaker leuke kleertjes bij Zeeman en goed te betalen!

Twijfel alleen of ze truien niet te warm zijn in de lente. Geen idee wat babies dan dragen, mijn zoontje draagt nu nog 62 (3mnd) en dit is 62 en 68. Denk dat dit nog wel kan in de lente toch?

6 likes

Ja joh! Evt met romper zonder mouwen eronder als het toch een warmere dag is :wink:

3 likes

Hangt van je kindje af denk ik. Mijne heeft het snel warm. Trui doe ik in de winter zelfs niet aan naar de creche want dan heeft hij daar verhoging van het spelen (stoken daar lekker warm). Ook bij ons binnen is dat te warm. Hij leeft in tshirts met lange mouw dus. Jammer van alle leuke truien…

3 likes

Zin in de zomer! Zwembroekjes en heerlijk badstof shirtje van Hema

12 likes

Ik heb het rechter zwembroekje ook gehaald, zo leuk!

2 likes

Deze kinderwagen heb ik gekregen van mijn ouders. Het handige waarom ik deze wil is dat de ligbak later dmv straps omgebouwd wordt tot de zitstoel. Dus je hebt geen extra stoel die je moet bewaren tot het kind erin past. Wij wonen namelijk heel klein. En hij is met 1 hand(eling) in en uit te klappen, handig om in de gang te zetten. Er zit een regenhoes, dekje, en maxi Cosi adapters bij.
Kost maar €160 en bij mijn eerste had ik ook dit merk en reed gewoon heerlijk.
Linkje maar ik heb het via bol besteld.

15 likes