Show je kinderaankopen #3

Gister langs de Zara geweest samen:

blouse
shirt
sok

11 likes

Ohhh gewoon doen hoor. Het mag haha. Hier is de kast ook al overvol. Heb genoeg kleren voor de eerste 6 maanden.

2 likes

1 stuk hysterie, maar kind helemaal happy.

10 likes

Had ik zelf kunnen bedenken :smiley: ze hebben daar vaak leuke kleding met dino’s voor meisjes :slight_smile:

3 likes

Of jongens.

3 likes

:smiley:

Mijn berichtje klonk inderdaad wel behoorlijk binair (niet 100% de juiste term wegens dysfunctionerend brein a.g.v. slaaptekort).

1 like

Haha, wauw! Dat is een nog uitgebreidere kledingkast dan @Ovenschaal heeft voor haar kind :grin:

Sorry, geen antwoord op je vraag.
Edit: toch wel, dit misschien? https://www.mamaloesbabysjop.nl/bieco-kleerhangers-kunststof-wit-8-stuks-04014147?gclid=CjwKCAiApfeQBhAUEiwA7K_UHyOM0dBLpWBBpymB8ORwP1T06ITuQgc-uVHP-rIbOcLWm8vvaXxd7BoCsPoQAvD_BwE

3 likes

Voor de jongste.

38 likes

Die zien er goed uit, thanks!!

2 likes

Dit veel te schattige speelkleed van Little Dutch (via Vinted)

18 likes

Echt, koop geen Artipoppe… vond de eigenaresse altijd al wat anders dan mezelf qua mindset, maar vond de dragers wel heel mooi en fijn. Kraamt ze de afgelopen dagen toch een onzin uit betreffende de oorlog in Oekraïne. En vandaag weer een post over dat altijd alles goed komt als je er maar in geloofd. Altijd.

Ik antwoorden: dat zulke opmerkingen erg kwetsend zijn voor mensen die echt iets ergs hebben meegemaakt. Zoals bijvoorbeeld ik zelf een baby ooit verloren na een tijd in het ziekenhuis. Krijg ik terug: je pijn mag er zijn, maar ik geloof dat alles met een reden gebeurt en dat je er op persoonlijk niveau van groeit.

Hoe krijg je dit je strot uit?:nauseated_face:

Sorry dit topic stond nog open en dacht heb dus echt wel spijt van deze kinderaankoop

15 likes

Walgelijk. En wat vreselijk verdrietig dat je dat hebt meegemaakt.

@anon50301661 kijk nog meer reden om te haten

2 likes

@Moeke Artipoppe is hier al wel vaker in opspraak geweest om walgelijke posts over borstvoeding en poedermelk.
Heel denigerend en idd borstvoedingsmaffia.
:face_vomiting:
Toen werden er ook fijne reacties gegeven op forumleden die een bericht hadden gestuurd.
:face_vomiting:

7 likes

Water beads. Waterabsorberende balletjes. (m’n kind is naar de opvang maar wilde het zelf even proberen)

13 likes

Setje houten dieren bij het Kruidvat:

Waarom staat ie nou weer op de kop?

25 likes

Oh mijn dreumes vindt die vissenset daarvan ook superleuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Superleuk! Waar zijn ze van?

Ook super leuk voor in de sensory bakken met rijst enzo!! Heb vd winter een setje met noordpooldieren en met boerderijdieren gekocht en hadden onlangs bv blauwe rijst (water) en watjes (sneeuw) in de bak en dan die winterdieren. Grote hit! Of spliterwten en stro en boerderij dieren erbij. Bakjes waren ineens voederbakken etc. En goed geprijsd, geloof 6 of 7 euro voor zon set!

(Haha ja ik ging slapen, maar er ligt iemand naast me te snurken en ze is zo lief dus wil haar niet naar haar eigen bed brengen).

3 likes

Deze hipsterkid zonnebril dank aan tip van @Ovenschaal :slight_smile: 2e hands via vinted gescoord.

1 like

x2, want dit is E’s favoriet. Afgelopen week hadden ze hem op de opvang in het verkeerde tasje gedaan en waren we licht in paniek, dus nu voor de zekerheid maar wat reserves :sweat_smile:

8 likes