Ja die vond ik ook heel leuk! Maar te weinig contrast met m’n bleekscheet die volgens mij nooit bruin gaat worden
Ok er was 20% korting bij Ziloen dus toch deze gekocht. Vind ‘m zo mooi en ze vallen groot, dus kan hij ‘t van de Herfst en Winter ook nog aan.
Wij hebben deze
Heeft dochter zelf uitgezocht voor haar 4e verjaardag, deze is best groot en zwaar. Als die van jou nog wat jonger is zou ik zelf een iets kleinere pop uitkiezen. We hebben ook een pop van een ander merk die 30 cm is met een zacht lijfje en daar speelt ze eerlijk gezegd meer mee
Had een voucher bij H&M die bijna verliep en was sale. Dus drie zomer jurkjes alvast gekocht, een kort broekje en twee maillots zodat ze de jurkjes (met lange mouwen eronder) eventueel alvast kan dragen. Kwam gisteravond binnen en vanmorgen wilde ze per sé de aardbeien jurk alvast aan
Vandaag gekocht in de Prenatal
En
Veel te leuk om te laten staan. Maar heb echt teveel kleding nu. Moet denk ik dit keer meteen alles in de verkoop doen of meteen weggeven.
Van de kinderkleding beurs vandaag. Sommige dingen zijn ook nieuw. Bij elkaar ongeveer 32 euro. (Rechtsboven is Maxi-Cosi hoes)
Ja!! Ik zocht ook al, zo irritant
Ik was bij IKEA in de buurt, dus dacht ga voor K. een kinderkookschort halen omdat ze zo graag meehelpt en ze het zo goed doet net de hele situatie, dus dacht mag wel. Die dingen hadden ze niet op voorraad, wat ik gewoon in de app had kunnen zien. Maarja wilde niet met lege handen thuiskomen…
Extra treinbaan, eigenlijk ook voor mn man want die klaagt steeds dat we tekort komen
Stiften schijnen met water en wat zeep ergens uitgehaald te kunnen worden, ben benieuwd (hadden ook echt nieuwe nodig)
En toen zag ik dat ze ook dit soort verf hebben en die is echt ideaal. K. wil het liefste met veel kleuren verven, maar dan zit het of allemaal door elkaar in de potjes of ik moet van alles wat op een bordje doen voor haar. Voor kerst kreeg ze een setje primaire kleuren verf in deze tubes en dan kan ze lekker zelf de kleuren op haar blaadje doen die ze wil, zonder dat het een grote kleurenbrij wordt in het potje. En je kunt er ook leuk wat dikkere lijnen mee maken en die laten drogen, maar gewoon op blaadje en met kwast werkt ook prima
Goed ik ging dus naar IKEA voor een kinderkookschort a €7,99 liep ik naar buiten met een veelvoud van dat bedrag
Die stiften zijn echt top. Onze nieuwe bank stond 2 minuten toen M. er een paarse streep op zette met alleen een nat doekje kon ik het zo eruit wrijven.
Oooh janken!! Maar dat is goed om te lezen! Gelukkig maar.
Het geld vliegt er lekker uit deze week. K. heeft een groeispurt gemaakt en waar haar broeken al een tijdje “kan nog net, gelukkig is het winter en draagt ze hoge laarzen” worden ze nu boven ook gewoon erg krap en is het hijsen om ze goed aan te krijgen… wilde eigenlijk weer een goede actie afwachten, maarja het is ook wel fijn als haar broeken lekker zitten. En vast een zomershirtje voor R. Name It dus, want die zitten gewoon het beste bij ons smalle meisje.
Haar fietshelm wordt ook echt te klein, dus voor we vanochtend op de fietsstapte mocht ze een nieuwe kleur uit zoeken.
Vanochtend was ik even bij Kruidvat voor haarspul enzo en toen zag ik deze puzzelmatten liggen, 8,99€ per set. Vind dit net wat leukere kleuren voor zo’n mat dan dat hele felle en de inhoud vd cijfers is dezelfde kleur als de tegel (kan daar echt niet tegen als dat niet zo is haha).
Kwam er met mijn nichtje achter dat het wel fijn is om ook elders een mat neer te kunnen leggen dan alleen in de speelhoek, omdat je daar soms toch zicht op wil ipv dat ze met die meiden uit je zicht zit. Dua deze vast meegenomen voor de baby. Vind het voordeel van deze matten dat als je ze niet gebruikt je ze dus klein opbergt. En makkelijk schoonmaken, ga er regelmatig gewoon met de stoomreiniger overheen
Pff het even niet actief zijn op het forum was wel goed voor m’n portemonnee geloof ik. Want ik wil dit allemaal hierboven natuurlijk. En meer.
Jaaaa love dit.
Heb die bovenste 2 ook.
Hahahah foto?
Wat een leuke kleuren!! Weet je het formaat? Dan ga ik hem bestellen denk ik
Edit: van de speelmat bedoel ik!