De tegels zijn 30x30 ongeveer per tegel!
Vind 9 van die tegels wel al snel te klein worden, zeker als ze wat beweeglijker worden, dus vandaar allebei meegenomen
De tegels zijn 30x30 ongeveer per tegel!
Vind 9 van die tegels wel al snel te klein worden, zeker als ze wat beweeglijker worden, dus vandaar allebei meegenomen
Kan je niet gelijk terug om te ruilen?
Ahh zo leuk, echt mijn smaak! Is dit allemaal Zara? Eerste shirtje ook?
Jep! Op het 2e shirtje na wel allemaal maat 116.
Leuk! Waar heb jij besteld?
Ballenbakje.nl
Reviews zijn goed en had een kortingscode (lid van de nieuwsbrief). Laat wel even weten hoe de kwaliteit is!
Ja graag, ben benieuwd!
Wij hebben er een van Kiddymoon gekocht.
Vorig jaar besteld via Amazon. Scheelde behoorlijk in de prijs. Bevalt goed, goede kwaliteit, veel kleurkeuzes ook.
Wat leuk! Waar is deze van?
Oehh deze gaan wij ook geven dit weekend!
Ja voor de eerste verjaardag! Nog een beetje vroeg wel omdat hij pas net begint met zich op te trekken, maar volgens mij gaat hij er wel veel plezier van hebben komende jaren.
Er staan ook veel ballenbakken op Vinted. Misschien een duurzamere optie aangezien het een hoop plastic is:
En lekker budget natuurlijk
Ik zat eerst aan iets soortgelijks te denken, of een mooi opgeknapt keukentje, maar mijn dochter is nog helemaal niet aan dit soort dingen toe. Mooi ding ook! Wij gaan zoiets voor haar tweede verjaardag doen waarschijnlijk.
Hier hetzelfde, hij kruipt nog niet eens haha. Maar ach… dan heb ik nu een leuk plekje voor z’n speelgoed. En wat je zegt: dit gaat jaren mee!
Gefeliciteerd alvast!
Mijn zoontje dus eigenlijk ook niet, zie hierboven . Maar het kan snel gaan en ik vond ‘t wel bijzonder om zo’n cadeau waar hij hopelijk heel lang mee zal spelen voor z’n eerste verjaardag te geven. Ik doe er wel wat kleins bij waar hij nu gelijk wat aan heeft, leuk om uit te pakken en met ‘t papier te spelen haha.
Wat ga jij nu geven?
Wat een mooie! Waar heb je deze van? De meeste die ik zie zijn zo enorm hysterisch.