Show je kinderaankopen #3

Ik reageer even op deze oudere post want ben heel benieuwd hoe dit bevalt? Kunnen kindjes bij dat tafeltje ook echt een tekening maken want het lijkt me zo klein? En kun je m echt makkelijk inklappen?

Ik moet kind steeds optillen tijdens het koken nu

1 like

Deze is van petite amelie! Ik heb ook lang moeten zoeken naar een mooie :joy:. Hmm ik kan geen linkje meer delen? Wat stom.

5 likes

Ja ik zag het al! Herkenbaar. Wij geven dus de ballenbak hierboven. A gaat ergens eind dit jaar verhuizen naar een grotere kamer, dan kan hij mooi daar ook staan.

1 like

Lijkt me ook heel leuk, zo’n ballenbak! Zal vast in de smaak gaan vallen! Fijne verjaardag alvast.

3 likes

Jij ook! En @Ludo natuurlijk ook. Zo gek dat het alweer ruim 1,5 jaar geleden is dat we erachter kwamen in verwachting te zijn. :cry:

2 likes

@Hedwig @fullmoon jullie ook fijne verjaardag vast. Niet normaal hoor dat het nu al bijna dreumesjes zijn :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja wij waren op de zelfde dag bevallen!

1 like

En @JanHagel mijm dochtertje had gisteren dat pakje aan en idd zo’n flapje onderop. Zag er niet uit. Waarschijnlijk daarom afgeprijsd geweest.

1 like

Wat een leuke foto’s :pleading_face:

2 likes

Sorry valt mij weer op, heb je nou een plant door het handvat van je keukenkastje geregen? Is dat niet onhandig? :grin:

3 likes

Geweldig, dank je wel :slight_smile:

5 likes

Hoe gezellig, ik wil nu ook een gezin :sob::heart:

3 likes

Mingo bombervest.

9 likes

Kennen jullie deze shop? Kleding Setjes | Baby- en Kinderkleding - This Cuteness
Ik moet mij echt inhouden om niet alles leeg te kopen. Zo schattig. Ga wel wat haarbanden en boxpakjes bestellen.

1 like

Het grootste deel hiervan komt helaas van Aliexpress
 dus zou oppassen! Kan geen kwaad om leuke pakjes eerst eens op Alie te zoeken als je op het punt staat om te bestellen daar

1 like

Zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Klimmen jullie kindjes er ook zelf in? Die van mij is zo lomp en onhandig dat ze dat niet durft😅
Edit: mijn kind bedoel ik, de learning tower is prima

2 likes

Ohhh dat wist ik niet. Goed van de waarschuwing! Ik kijk wel ergens anders.

3 likes

Zo lief! Mag ik je vragen vanwaar deze komt? :blush:

Die van mij klimt er zelf in. Eerst met hulp. Nu sleept ze dat ding zelf naar de plek en klimt erin.

Moet nu zelfs corrigeren als ze over dat zilveren balkje heen wil ipv eronder. Of op dat balkje wilt gaan zitten.
Maar het is wel een klein aapje.

2 likes

Hier een die lomp en onhandig is en het dus juist alleen maar zelf wil doen :sweat_smile: zowel in- als uitklimmen. Hij probeert nu alleen ook over de zijkant heen eruit te klimmen, dat vind ik minder handig. Maar zal hopelijk wel over zijn als het een keer bijna mis gaat

1 like