Ik vind m ook super leuk, kwam m net idd tegen op Ali of nja, hij lijkt er sterk op.
Die van ons durft dat ook niet! We hebben het grijze balkje weggehaald om het makkelijker te maken maar toen viel ze eruit en durfde ze er weken niet in .
Mijn kind klimt er wel zelf in, maar snapt nog niet hoe hij er uit moet :’) staat ie te hmmmhmmmmm-en met z’n armpjes omhoog. En wij maar mee blijven helpen om door z’n knietjes te gaan om er via beneden weer uit te komen, maar wat een kracht zet hij op dat moment want hij wil er bovenlangs uit
Twee lente/zomerjasjes van de zeeman. Van beide foto’s de linker:
Een ballonnenset besteld vast voor A’s eerste verjaardag. Wel andere kleuren en een grote 1 bovenop ipv een ster.
Nou ik ben ook bij de zeeman geweest net ze hadden zo’n leuke dingen. Was eigenlijk naar een dure kinderwinkel aan het lopen, blij dat ik gestopt ben bij de zeeman.
Ja sorry dit is van de 68-86 sectie
Ohhh ja dat broekje is echt vet leuk.
Is dat broekje een beetje unisex?
Ja zeker! Gewoon zo’n paperbag spijkerbroekje
Ja vind ik ook. Ik moet nu 104-110 kopen en ik word echt zo treurig van het verschil met de baby/peutercollectie Opeens is bijna alles lelijk en veel minder schattig, zo jammer
Want met mijn elektrische tandenborstel staat hij gerust een half uur in z’n mond, maar met z’n eigen (normale) tandenborstel houdt hij z’n lippen stijf op elkaar.
Omg dat is die krokodil van dat leuke spelletje
Haar eerste schoentjes bleken al twee maten te klein… en ik was echt verliefd op de linkse en man op de rechtse… dus toen maar beiden
Dat spijkerbroekje? Vind ik wel groot vallen! Mijn kind is laatst bij het consultatiebureau geweest en is 85cm, maar dat broekje in maat 80 gaat nog heel prima!
Mij kind heeft wel korte benen (in verhouding met haar bovenlijf), misschien scheelt dat nog iets waardoor het bij haar nog goed past.
Hier draagt mijn kind ook meestal 92. Maar dat broekje valt inderdaad lang uit, ik heb maat 86 gekocht voor dr en is zelfs nog wat te lang nu.
Oh little deer zonnebril (€15,-, UV 400 en CE gecertificeerd).
Toen ik laatst m’n zonnebril op had, wilde m’n dochter dat natuurlijk ook. Zij heeft de hele tijd met haar 2ehands speel zonnebril rondgelopen. Keek er voor de grap eens doorheen en ik snap niet hoe zij niet tegen vanalles is aangelopen want ik kon door de krassen nkets zien haha. Tijd vooreen nieuwe.
Ik heb hem ook, maar vind hem niet groot vallen. Ja, het model is wat wijder maar qua lengte valt hij bij mijn dochter normaal. Qua broekmaat zit ze overal in 74, bij deze ook. Hij is wel erg leuk inderdaad!