Show je kinderaankopen #3

Zo echt he. Ik vrees ook de dag dat we hier over moeten op 116 en ze bij Zara geen baby meer is (zo maf dat ‘Baby’ daar tot 5 is)

2 likes

Ja Zara is de uitzondering met baby tot 116, de collectie voor grotere meisjes is daar ook nog wel aardig vind ik.

3 likes

Heel leuk, deze zijn dus verkrijgbaar in groter dan 86?

Thanks! Ga vandaag even kijken🤞

5 likes

Voor haar eerste verjaardag :pleading_face:

21 likes

Heel leuk! Waar ziin die eerste 2 tshirtjes van?

2 likes

Ohh thnx, ga hem even zoeken in een 92😁

De dino trui, schoenen en broekje. Verjaardag outfit compleet en ik ben blut.

8 likes

Vind deze echt prachtig. :heart_eyes:

1 like

Omdat ze iedere dag vraagt om haar ijsjesshirt (maar die is veel te klein) vast deze besteld voor de zomer

En omdat 1 ding bestellen zonde is, meteen vast wat meer voorhaar zomergarderobe

Ben heel benieuwd hoe de jurkjes in het echt zijn, want met dit soort prints vind ik het vaak of leuk of tegenvallen. De dinojurk hebben ze ook een tshirt van, maar die hadden ze helaas alleen nog in grote maten.

En ook een leuk jurkje voor R;

En voor in de keuken

Allemaal van H&M.

19 likes

Die roze trui staat nu online.
Alleen de maten zijn nog niet beschikbaar of al uitverkocht maar dat lijkt me sterk ?

2 likes

Lief dat je me tagt! Had het toevallig net gezien, maar staat inderdaad bij alle maten ‘coming soon’.

1 like

Dit vintage jasje.
Is voor het najaar. Suuuuper blij mee, vind em echt awesome.

22 likes

Was echt meteen verkocht toen ik het jasje zag hangen.

17 likes

Waar gekocht?

1 like

Oja stom, vergeten erbij te zetten.
Jasje is van c&a, broek van zeeman

2 likes

Oh ik zie het! Heeeeel erg leuk. Bijna kinderbijslag dus misschien… :moneybag::heart_eyes:

3 likes

Och dit is zo irritant. Ik heb ook twee jongens na elkaar maar waren echt qua bouw totaaaal anders. Ook qua seizoen trouwens. Heb nauwelijks kledinf door kunnen geven. (Nu nog steeds btw)

3 likes

K. vindt de dinojurk “stom en niet leuk”. :worried: alles met de ijsjes daarentegen… ze heeft wel 6x gevraagd of de zwembroek echt voor haar is.

(Ja ik kreeg het vandaag gewoon al binnen! Niet gewend van H&M zo snel!)

7 likes

Ik ben ook gezegend met een dochter met ronde billen en bij haar zitten die van de Wibra heel goed cq lang. Heb ze wel van de winter gekocht en geen idee of ze vast in het assortiment zitten, maar wellicht de moeite waard.