Oh jammer zeg, ik heb het t shirt met de dino’s laatst gekocht voor kleuter en die was gelukkig dolenthousiast
Ja ik vind hem in het echt ook heel leuk, maar helaas. Probeer het van de week nog wel even maar als ze het dan nog zegt gaat hij retour want weet gewoon dat ze het dan dus niet gaat dragen en dat vind ik ook zonde.
Beter terugsturen dan inderdaad, zo zonde als ze het weigeren te dragen. Maar die ijsjesprint is ook superleuk
Hier heel erg enthousiast over de meisjes boxers van Next direct
Laarsjes en zonnebril allebei 2x. Jumpsuit alleen voor de middelste, want de oudste heeft een gruwelijke hekel aan alles wat met spijkerstof te maken heeft
Geweldig!
Voor prinses L :
Dochter had een pop gekregen dus maar even wat leuke kleding voor de pop gekocht (sinds wanneer koop ik kleding voor poppen i.p.v. voor mezelf )
Edit: En deze poppen draagzak in de sale
Kraamcadeau voor als de tweeling van mijn zus geboren wordt (dat kan binnen nu en 14 dagen):
Ik zag ze hier op het forum voorbijkomen en ik vond ze zó leuk! We doen het wel samen met mijn ouders, anders is het veel te gek
Wat een leuke poppenkleding!
De poppenkleertjes via Etsy en de draagzak van Studio-Jules!
Haha zo schattig!
Wij hebben al een groene. Maar we wisselen nu af tussen melk en water, dus tijd voor aanvulling.
Zit nog te twijfelen of ik 1 beker standaard voor melk maak. Is misschien wel duidelijk.
Omg die oranje flared met dat shirtje