Dochter had een pop gekregen dus maar even wat leuke kleding voor de pop gekocht (sinds wanneer koop ik kleding voor poppen i.p.v. voor mezelf
)
Edit: En deze poppen draagzak in de sale
Dochter had een pop gekregen dus maar even wat leuke kleding voor de pop gekocht (sinds wanneer koop ik kleding voor poppen i.p.v. voor mezelf
)
Edit: En deze poppen draagzak in de sale
Kraamcadeau voor als de tweeling van mijn zus geboren wordt (dat kan binnen nu en 14 dagen):

Ik zag ze hier op het forum voorbijkomen en ik vond ze zó leuk! We doen het wel samen met mijn ouders, anders is het veel te gek ![]()
Wat een leuke poppenkleding!
De poppenkleertjes via Etsy en de draagzak van Studio-Jules!
Haha zo schattig!
Wij hebben al een groene. Maar we wisselen nu af tussen melk en water, dus tijd voor aanvulling.
Zit nog te twijfelen of ik 1 beker standaard voor melk maak. Is misschien wel duidelijk.
Omg die oranje flared met dat shirtje ![]()
Zomerjas van de zeeman. Op de foto lijkt het een vuilniszakstof en vind ik hem niet leuk haha, maar in het echt wel.
Oooh waar is deze van?
Omg echt fantastisch
.
Deze zijn zo fijn! Had hier een andere kleur van voorK. en die heeft R. Ook nog kunnen dragen toen het al vroeg warm was. Door de stof maken ze zo makkelijk schoon gewoon met een doekje als er kleine vlekjes of beetje spuug op zitten. Ideaal.
O kijk aan, handig! Daar was ik nog niet achter haha
Ow huh die zag ik langskomen op Insta, geen idee dat jij dat bent!
Heeft hier iemand toevallig een kortingscode van z8?