Show je kinderaankopen #3

Nieuwe schoenen nodig, maar kon echt niks leuks vinden.

6 likes

Allemaal H&M

3 likes

Deze heeft mijn zoontje ook en het staat echt stoer!

6 likes

Trui van Daily Brat via vinted

10 likes

Ik zocht Kipling sandalen en kocht er nog een extra paar schoenen bij voor een paar euro. Via vinted

11 likes

Omdat ik ziek ben aankopen

Noppies:
Zwangerschapsjurk en panty want ‘binnenkort’ (edit: lol nog 2 maanden ofzo) jarig. En babypakje en peuter kleding

Lidl.
Geen idee wat de kwaliteit gaat zijn van de kleding. Ik hoop op Duitse degelijkheid.

4 likes

Done by Deer serviessetje bij TK Maxx voor 15 euro

5 likes

Voor mijn nichtje’s eerste verjaardag. Kan ze haar ouders lekker gek maken.

30 likes

Zeeman boxkleed

12 likes

Een jurkje met aardbeien (H&M). Hoop zo dat ik de goede maat heb voor de zomer!

26 likes

Ooooh :heart_eyes:

3 likes

Ja lastig is dat he :woozy_face: ik vind t moeilijk om in te schatten

2 likes

Kun je de groeicurve van het CB inzien? Ik checkte gewoon altijd op de groeicurve welke lengte ze bij welke maand hadden staan op zijn lijntje en dat klopte wel(moet je wel een kind hebben die redelijk zijn eigen lijntje volgt)

1 like

Mijn kind loopt voor op z’n curve maar past nog lang niet in de maat die bij z’n leeftijd hoort. Maat 86 is echt nog te groot voor hem. Dus ik zou daar niet te veel op vertrouwen.

Aan de andere kant kan ik er niet mee zitten als m’n kind te grote kleding aan heeft, dus hij loopt nu wel alvast in 86 rond (80 hebben we eigenlijk overgeslagen).

2 likes

Een nieuw boekje van Marion Billet.
Hij heeft er al twee, maar vindt ze echt geweldig. Dus nog maar eentje gekocht!

15 likes

Ik heb gegokt op maat 24, hopelijk passen ze…

20 likes

Ah dé Nordic kinderschoen voor het tussenseizoen! Is de gastouder vast blij mee :smile: (mijn dochter heeft ze in verschrikkelijk knalroze, zelf uitgezocht :laughing:)

2 likes

Ik ging shoppen voor mezelf (en een cadeaubon halen voor een vriendin bij Prenatal) en kwam thuis met….
Action; (oke hier ook een leuk vaasje gekocht voor mezelf)

Jumbo en de waterijsjeslekbakken van Prenatal (hebben we al, maar altijd te kort of zijn we weg en liggen ze nog thuis in de kast, dus extra setje voor in de tas)

Ter Stal

11 likes

Ik vind kindjes in tuinbroeken echt 1 van de schattigste dingen ooit. Dus 2 ‘nieuwe’ tuinbroeken via Vinted voor in totaal €8,-

15 likes