Show je kinderaankopen #3

Ooooh :heart_eyes:

3 likes

Ja lastig is dat he :woozy_face: ik vind t moeilijk om in te schatten

2 likes

Kun je de groeicurve van het CB inzien? Ik checkte gewoon altijd op de groeicurve welke lengte ze bij welke maand hadden staan op zijn lijntje en dat klopte wel(moet je wel een kind hebben die redelijk zijn eigen lijntje volgt)

1 like

Mijn kind loopt voor op z’n curve maar past nog lang niet in de maat die bij z’n leeftijd hoort. Maat 86 is echt nog te groot voor hem. Dus ik zou daar niet te veel op vertrouwen.

Aan de andere kant kan ik er niet mee zitten als m’n kind te grote kleding aan heeft, dus hij loopt nu wel alvast in 86 rond (80 hebben we eigenlijk overgeslagen).

2 likes

Een nieuw boekje van Marion Billet.
Hij heeft er al twee, maar vindt ze echt geweldig. Dus nog maar eentje gekocht!

15 likes

Ik heb gegokt op maat 24, hopelijk passen ze…

20 likes

Ah dé Nordic kinderschoen voor het tussenseizoen! Is de gastouder vast blij mee :smile: (mijn dochter heeft ze in verschrikkelijk knalroze, zelf uitgezocht :laughing:)

2 likes

Ik ging shoppen voor mezelf (en een cadeaubon halen voor een vriendin bij Prenatal) en kwam thuis met….
Action; (oke hier ook een leuk vaasje gekocht voor mezelf)

Jumbo en de waterijsjeslekbakken van Prenatal (hebben we al, maar altijd te kort of zijn we weg en liggen ze nog thuis in de kast, dus extra setje voor in de tas)

Ter Stal

11 likes

Ik vind kindjes in tuinbroeken echt 1 van de schattigste dingen ooit. Dus 2 ‘nieuwe’ tuinbroeken via Vinted voor in totaal €8,-

15 likes

Hoi, heeft iemand hier misschien een tip voor een leuke tipi tent van ca €30 euro? Het liefst eentje die ook buiten kan staan.

1 like

Zomergarderobe voor H.

H&M

Zara

1 like

Kon niet kiezen… hopelijk past niet alles :stuck_out_tongue:

7 likes

is de volgende zarasale nou met pasen?

Had tijd te doden en kwam een prenatal tegen. Best confronterende ervaring aangezien ik niet meer bij de baby afdeling moest kijken maar bij de peuters :cry:

18 likes

Ook nog even bij de Zara kijken dan, daar zijn ze baby tot 5 jaar.

8 likes

Ohhh gelukkig :joy: dan ga ik daar maar even kijken om me beter te voelen

4 likes

Ik herken een thema :blossom: :blossom: :blossom: :blossom:

23 likes

Als iemand nog schoenen zoekt in maat 27. Heb 2 paar Zara sneakers in de kinder verkoop topic gezet. 1x gedragen. Rookvrij.

2 likes

Ik mocht niks meer kopen. Kak…

Leuk!! Wat is die winkel? Ik woon ook in Hilversum maar heb m nooit gezien volgens mij… wou toevallig net morgen gaan winkelen!

3 likes