Show je kinderaankopen #3

Geld vliegt eruit deze maand :sob:

Nieuwe autostoel voor K., plus een hoes. Ze wilde graag een blauwe maar die kon ik niet vinden, alleen van die generieke die uit een stuk bestaan en dan lopen ze over de gordelgeleiders heen. Grijs is sowieso een rotklejr hier vanwege mijn man zijn werk, dus heb ook textielverf gekocht en ga hem donkerblauw maken.

Misschien een tip; zaterdag starten de mazzeldagen van Prena. Maar online starten ze vrijdagavond om 21u (als de winkels dicht zijn). Ze dacht dat de autostoelen 10-15% korting zouden zijn, wellicht een enkele als dagdeal 20%. Maar deze stoel kost nu bij Prenatal €189,-en oa bij Bol €140,-, dus zelfs met die korting is Bol nog goedkoper. Zou dus voor je denkt een goede deal te scoren even een rondje Google doen (vind dat wel vaker bij Prenatal met de aanbiedingen trouwens).

Deze mokken speciaal voor K. meegenomen toen ik bij Kruidvat wasmiddel ging halen. De pauw is haar favoriete dier :wink: ze waren maar €1,69, dus die kon ik niet laten liggen.

En sneakers voor R. , laarsjes worden nu soms toch wel wat te winters en ze draagt nu ook de eerste schoentjes van K., maar die waren al aardig versleten op de neuzen en inmiddels bijna door :joy:

Nu nog zomerjassen voor allebei en dan zijn we er denk ik voorlopig wel even. Ohja en sandalen, maar als ze allebei een paar sneaker hebben wat past kunnen we daar nog wel ff paar weken mee wachten hoop ik :stuck_out_tongue_winking_eye: ohja en voor R. een zomergarderobe, want K. zat in de zomer in maat 80 en in de herfst in 86 :joy: maar daar denken we nog maar even niet aan, nu past ze nog net een paar shirtjes in 80 en komende week wordt het toch weer kouder dus dan kan ze de truien weer aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Oh dat zijn fijne autostoelen! We hebben ze in beide auto’s voor S, eentje heeft ook zo’n autogordel met lichtfunctie.

Oh zijn de kopjes van de Kruidvat. Ik zag ze al een paar weken bij m’n moeder staan maar nooit gevraagd waar ze vandaan komen.

1 like

Echt mijn droom om zo’n winkel te starten in mijn stad.
Zou hier wel nog draaien denk ik een 2e handskinderkledingwinkel.

2 likes

Deze loopy links 2 sets van 12.
Zag ze ineens bij kruidvat liggen en waren nu maar 1.99 per set.

12 likes

Alles van h&m. Flink op de groei gekocht, maar ze groeit zo snel…

8 likes

Veel te vroeg met mooi weer kleding denk ik en geen idee welke maat hij wanneer heeft maar werd zenuwachtig van de lege planken voor maatjes groter :grimacing:

8 likes

Welke winkel is dat? :sweat_smile: Ziet er uit alsof ik daar ook heen moet. Woon jij er ook?

Edit. Zie je antwoord al! Ga er volgende week eens kijken!

3 likes

Ik wil je niet teleurstellen maar deze werken voor geen meter

2 likes

Oh echt? Blijven ze niet goed zitten of wat is er mee?
Welke zou je wel aanraden?

Ik heb ze van little dutch en die bevallen goed!

2 likes

8 likes

Over Lindex gesproken, ik had mijn mandje vol zittenvoor deze sale ronde. Maar nu pasmet uitchecken zie ik dat de bezorgkosten €7 zijn. Ik zie niet ergens terug dat je bovrn een bepaalde bestelwaarden die kosten niet hebt, of kijk ik er overheen?

1 like

Nee ze zijn heel slap, blijven nergens aan hangen.
Die van Playgro zijn wel heel goed en stevig!

3 likes

Ik heb ook die van playgro. Zijn fijn! Gebruik ze nu vaak nog om de speen aan de fietsstoel te hangen. Is wat langer dan een speenkoord.

3 likes

De verzendkosten zijn best hoog inderdaad. Maar lindex vind ik wel goede kleding en ze doet er lang mee.
Ik bestel meestal best wat om moeite waard te vinden van de verzendkosten en evt.voor mezelf ook erbij.

2 likes

Ik ben ook voor het eerst gezwicht voor de Lindex sale.

12 likes

Ooo dat laatste shirt🥺

1 like

Ik kon niet met paypal betalen. Dat doe ik vaak wel, maar moest nu met Ideal of met de creditcard.

1 like

Jaa leuk he! Vond het wel een schattige basic met een beetje extra.

3 likes

20 likes