Show je kinderaankopen #3

Ik heb ze van little dutch en die bevallen goed!

2 likes

8 likes

Over Lindex gesproken, ik had mijn mandje vol zittenvoor deze sale ronde. Maar nu pasmet uitchecken zie ik dat de bezorgkosten €7 zijn. Ik zie niet ergens terug dat je bovrn een bepaalde bestelwaarden die kosten niet hebt, of kijk ik er overheen?

1 like

Nee ze zijn heel slap, blijven nergens aan hangen.
Die van Playgro zijn wel heel goed en stevig!

3 likes

Ik heb ook die van playgro. Zijn fijn! Gebruik ze nu vaak nog om de speen aan de fietsstoel te hangen. Is wat langer dan een speenkoord.

3 likes

De verzendkosten zijn best hoog inderdaad. Maar lindex vind ik wel goede kleding en ze doet er lang mee.
Ik bestel meestal best wat om moeite waard te vinden van de verzendkosten en evt.voor mezelf ook erbij.

2 likes

Ik ben ook voor het eerst gezwicht voor de Lindex sale.

12 likes

Ooo dat laatste shirt🥺

1 like

Ik kon niet met paypal betalen. Dat doe ik vaak wel, maar moest nu met Ideal of met de creditcard.

1 like

Jaa leuk he! Vond het wel een schattige basic met een beetje extra.

3 likes

20 likes

Ben er vandaag geweest maar ben helaas niet geslaagd. Ze hadden heel weinig, eigenlijk niks, van wat leuk vind (Spaanse stijl, kraagjes, blousjes, wollen dingen, kousen) en veel van de Scandinavische stijl en wat je hier veel ziet. Mini rodini zag ik veel want dat herken je ook. Voor de rest niet echt gekeken wat voor merkjes het waren, want zag dat het mijn stijl niet was.
Het zijn wel alleen echt merk dingen, H&M enzo nemen ze niet aan.
Kan me voorstellen dat veel mensen er goed slagen!

1 like

Voor dochter, lievelingskleur is rood :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Jij koopt ook altijd van die leuke setjes, heb je vinted toevallig? :upside_down_face:

1 like

image

Net aangekomen en ik vind hem fijn en soepel rijden. Binnenshuis dan, we moeten nog even wachten met uittesten. Dan merk je ook wat voor bakbeest die Joolz kinderwagen is.

Niet per se om te combineren maar ik kon niet kiezen.

Outfit om naar quokkaland te vliegen natuurlijk.

18 likes

Saaie aankopen maarja, dit had ik nog nodig :woman_shrugging:. Ik heb niet zo’n grote badkamer dus dat inklapbare bad lijkt me suuuper handig.

Edit: die voetenzak en kruik had ik natuurlijk niet echt nodig maar wilde ik gewoon hebben

4 likes

Nou die kruik is hier een lifesaver. Als m’n dochter niet in slaap kan komen leg ik hem gewoon koud op haar buikje als ‘hand’ en slaapt ze beter/makkelijker in. Vertelde dit ook aan m’n zus een ook daar werkt het! Dus niet alleen bij krampjes een fijn ding.

8 likes

Haha ik ben ook dol op de Spaanse stijl, maar zit geen winkel in de buurt die dat verkoopt helaas. Welke maat draagt jouw dochter nu?
Esmeralda in Laren vind ik een geweldige winkel. Maar ook kneiter duur.

1 like

Ik had die ook, maar valt echt heel klein, vind ik. En is nu helaas niet meer in haar maat :frowning: vond hem zo leuk!

Aaahhh geweldig! :grin:

2 likes