Geld vliegt eruit deze maand
Nieuwe autostoel voor K., plus een hoes. Ze wilde graag een blauwe maar die kon ik niet vinden, alleen van die generieke die uit een stuk bestaan en dan lopen ze over de gordelgeleiders heen. Grijs is sowieso een rotklejr hier vanwege mijn man zijn werk, dus heb ook textielverf gekocht en ga hem donkerblauw maken.
Misschien een tip; zaterdag starten de mazzeldagen van Prena. Maar online starten ze vrijdagavond om 21u (als de winkels dicht zijn). Ze dacht dat de autostoelen 10-15% korting zouden zijn, wellicht een enkele als dagdeal 20%. Maar deze stoel kost nu bij Prenatal €189,-en oa bij Bol €140,-, dus zelfs met die korting is Bol nog goedkoper. Zou dus voor je denkt een goede deal te scoren even een rondje Google doen (vind dat wel vaker bij Prenatal met de aanbiedingen trouwens).
Deze mokken speciaal voor K. meegenomen toen ik bij Kruidvat wasmiddel ging halen. De pauw is haar favoriete dier

En sneakers voor R. , laarsjes worden nu soms toch wel wat te winters en ze draagt nu ook de eerste schoentjes van K., maar die waren al aardig versleten op de neuzen en inmiddels bijna door
Nu nog zomerjassen voor allebei en dan zijn we er denk ik voorlopig wel even. Ohja en sandalen, maar als ze allebei een paar sneaker hebben wat past kunnen we daar nog wel ff paar weken mee wachten hoop ik ohja en voor R. een zomergarderobe, want K. zat in de zomer in maat 80 en in de herfst in 86
maar daar denken we nog maar even niet aan, nu past ze nog net een paar shirtjes in 80 en komende week wordt het toch weer kouder dus dan kan ze de truien weer aan