Show je kinderaankopen #3

Ben er vandaag geweest maar ben helaas niet geslaagd. Ze hadden heel weinig, eigenlijk niks, van wat leuk vind (Spaanse stijl, kraagjes, blousjes, wollen dingen, kousen) en veel van de Scandinavische stijl en wat je hier veel ziet. Mini rodini zag ik veel want dat herken je ook. Voor de rest niet echt gekeken wat voor merkjes het waren, want zag dat het mijn stijl niet was.
Het zijn wel alleen echt merk dingen, H&M enzo nemen ze niet aan.
Kan me voorstellen dat veel mensen er goed slagen!

1 like

Voor dochter, lievelingskleur is rood :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Jij koopt ook altijd van die leuke setjes, heb je vinted toevallig? :upside_down_face:

1 like

image

Net aangekomen en ik vind hem fijn en soepel rijden. Binnenshuis dan, we moeten nog even wachten met uittesten. Dan merk je ook wat voor bakbeest die Joolz kinderwagen is.

Niet per se om te combineren maar ik kon niet kiezen.

Outfit om naar quokkaland te vliegen natuurlijk.

18 likes

Saaie aankopen maarja, dit had ik nog nodig :woman_shrugging:. Ik heb niet zo’n grote badkamer dus dat inklapbare bad lijkt me suuuper handig.

Edit: die voetenzak en kruik had ik natuurlijk niet echt nodig maar wilde ik gewoon hebben

4 likes

Nou die kruik is hier een lifesaver. Als m’n dochter niet in slaap kan komen leg ik hem gewoon koud op haar buikje als ‘hand’ en slaapt ze beter/makkelijker in. Vertelde dit ook aan m’n zus een ook daar werkt het! Dus niet alleen bij krampjes een fijn ding.

8 likes

Haha ik ben ook dol op de Spaanse stijl, maar zit geen winkel in de buurt die dat verkoopt helaas. Welke maat draagt jouw dochter nu?
Esmeralda in Laren vind ik een geweldige winkel. Maar ook kneiter duur.

1 like

Ik had die ook, maar valt echt heel klein, vind ik. En is nu helaas niet meer in haar maat :frowning: vond hem zo leuk!

Aaahhh geweldig! :grin:

2 likes

Ik heb bij name it een heel leuk donkerblauw zomerjasje met madeliefjes gekocht een paar dagen geleden. Was iets van 25 euro, vond ik niet duur.

1 like

OMG ik hou van dit gabberjasje, heerlijk! Juist dat soort aparte dingen vind ik leuk om erbij te hebben!

2 likes

Ik ben ook zoekende voor K., Meestal slaag ik bij name it of c&a wel goed voor jassen maar nu nog niet. Wil graag als jas voor iedere dag iets zonder all-over print en ook niet van dat regenjassenmateriaal (die heeft ze gewoon 1 voor erbij), met capuchon én wat langer zodat als ze flink in de lengte groeit het niet erg kort wordt. Oh en geen €100,- graag :joy:

Heb nu een jas op het oog voor Kids Only (KIDS ONLY Tussenjas in Lichtgroen | ABOUT YOU ) voor haar, maar nog even goed verder kijken. Komende week heeft ze toch de winterjas weer aan😂 als het echt heel warm is nemen we vaak een spijkerjasje of vestje mee.

4 likes

74 ongeveer. Scheelt nogal per item. Ik haal eigenlijk alles van Vinted (kleine portemonnee) en incidenteel wat rompertjes of een legging van Wibra of zeeman bijv.
Qua kleuren vooral pastel kleuren en prints bloemetjes.

Heb die winkel even bekeken en dat is wel ongeveer haar stijl ja! Maar ik doe het wel iets meer op z’n Nederlands. Geen bloomers en kousen maar bijv gewoon een legging of jeansje. En ze heeft ook een jongenstrui van mayoral met een motor omdat haar vader motor rijdt haha. Het is niet dat ze altijd als een opgedirkt prinsesje door het leven gaat.

4 likes

Ik heb hem opgezocht en ziet er zeker leuk uit! Hoe is de voering? Niet gewatteerd denk ik hè?

2 likes

Ik heb gisteren toevallig ook in de stad een zomerjasje gescoord voor dochter. Is van de Prénatal. Ik vond het zelf ook vervelend dat er zo veel van die jasjes waren met regenjasstof, die ademen voor geen meter. Deze is van 100% katoen. O en Prénatal heeft ook kleding voor peuters en oudere kindjes. Dacht er ook niet direct aan want je denkt al gauw aan babywinkel maar ben hier geslaagd voor maat 98 en ze hadden ook grotere maten.

8 likes

Nee het is echt een zomerjas. Niet gewatteerd, alleen een laag katoen. Maar met een lekkere trui draagt ze hem nu al.

2 likes

Wat leuk! Dan zijn onze dochters ongeveer even oud denk ik. S is van juni. Hier ook alles van Vinted of mega in de sale want ga/kan echt geen €80 voor een setje betalen. Die merken zijn hier ook favoriet idd! Ken je Lola Palacios? Die heeft ook hele leuke kleding (en staat veel op Vinted!) Gocco ken ik nog niet.

Hier wel dol op bloomers. Afgewisseld inderdaad met gewoon leggings en blousjes. Kan niet wachten tot het weer iets warmer is en ze kousjes aankan!

• Foto weg -
11 likes

We gingen alleen voor een zonnehoedje maar toen zag ik allemaal zomerbroekjes op het salerek hangen :raised_hands:t4:.

En mijn vriend is dolgelukkig want hij kon eindelijk een petje kopen voor E.

16 likes

16 likes

Als ik jouw aankopen zie ben ik echt blij dat ik een jongen krijg, zou me anders echt zoveel geld kosten :joy:

5 likes