Show je kinderaankopen #3

Ik vind deze ook heel goed kunnen voor een jongen hoor :joy::joy:

8 likes

En er is dit weekend boekenmarkt in het dorp dus daar ook maar een rondje gedaan.

18 likes

Wiegje bij prenatal in de aanbieding + nog €10 korting met Blije Doos kortingscode :partying_face:

5 likes

Vinted

En nog een silly sillas ding

14 likes

Schattig!! Condor is mijn favoriet omdat je kousen en vestjes kan kopen in precies dezelfde kleur. Het is anders echt moeilijk om setjes te maken. Ik combineer dat met een jurkje met print.

2 likes

Beetje zomer in de kasten :sunny:

Hoop dat het allemaal een beetje goed zit.

10 likes

Haha dat is bij zara altijd een 1 million dollar question

7 likes

Jaaa echt irritant. Maar heb het meeste in 2 maten besteld dus ik heb hoop!!

1 like

Voor de bijna-kleuter:

Voor de dreumes:

Alles van Prenatal

Nu ik het zo op een rijtje zie valt het pas op dat het eigenlijk alleen bovenkleding is (sommige dingen wel alvast in de volgende maat) . Ik weet nog niet zo goed wat ik met de broeken moet. Hij is 13 maanden en tot nu toe had ik nog steeds van die zachte/babybroeken maar ga binnenkort wel over op spijker maar nog geen idee welke fijn/mooi zijn. Vind dat zo lastig, koop voor dochter ook altijd de verkeerde.

4 likes

Ik zie zoveel leuke dingen bij H&M. Mijn kind draagt voor 90% kleding van Zara en 's winters zie ik meestal weinig naar mijn smaak bij H&M maar in de zomer is het precies andersom.

4 likes

Hema spijkerbroekjes zijn fijn!

2 likes

Zit nog even terug te lezen maar dit vind ik zo lief. En ook herkenbaar. Dat gemak waarmee je ineens dingen koopt die je eigenlijk helemaal niet in huis wilt hebben, alles om je kleine blij te maken :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: niet dat die mokken nou zo spuuglelijk zijn :joy:maar als je dochter niet gek op pauwen was had je ze nooit gekocht. Ik vind dat echt mooi, meegaan in hun interesses.
Zwijmel haha

10 likes

Haha ja grappig is dat eigenlijk he, je gaat op een hele andere manier winkelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

We hebben al heel de week samen water en thee erjit gedronken haha zo schattig!

Gelukkig zijn het nu nog pauwen en ijsjes en nog geen hysterische dingen. Maarja, die fase zal ook vast komen haha.

8 likes

De broek.
Bij Reserved. Eerste keer dat ik daar wat bestel maar was maar 8,99 dus kan de gok wel wagen. Er was nog een leuke baggy broek maar die was net uitverkocht toen ik wilde afrekenen.

7 likes

Shoot me. Maar dit is van aliexpress :woozy_face:

En vinted

8 likes

Oeh ben heel benieuwd hoe de kwaliteit straks is! Zie er regelmatig leuke dingen van in advertenties voorbij komen, maar nog niet van bestellen gekomen.

3 likes

Oh mijn god dat badpak, geweldig!

3 likes

probeerde vandaag in de tuin een soort piratenbandana op dr hoofd te knopen maar dat was geen succes

4 likes

Ik bestel daar wel eens ( of eerder in London fysiek gekocht) kleding voor mezelf. Vind de kwaliteit prima. @Suikerklontje

3 likes

Voor de baby:

En deze voor de peuter:

Blauwe jeans

6 likes