Ik zie zoveel leuke dingen bij H&M. Mijn kind draagt voor 90% kleding van Zara en 's winters zie ik meestal weinig naar mijn smaak bij H&M maar in de zomer is het precies andersom.
Hema spijkerbroekjes zijn fijn!
Zit nog even terug te lezen maar dit vind ik zo lief. En ook herkenbaar. Dat gemak waarmee je ineens dingen koopt die je eigenlijk helemaal niet in huis wilt hebben, alles om je kleine blij te maken ![]()
Edit: niet dat die mokken nou zo spuuglelijk zijn
maar als je dochter niet gek op pauwen was had je ze nooit gekocht. Ik vind dat echt mooi, meegaan in hun interesses.
Zwijmel haha
Haha ja grappig is dat eigenlijk he, je gaat op een hele andere manier winkelen ![]()
We hebben al heel de week samen water en thee erjit gedronken haha zo schattig!
Gelukkig zijn het nu nog pauwen en ijsjes en nog geen hysterische dingen. Maarja, die fase zal ook vast komen haha.
De broek.
Bij Reserved. Eerste keer dat ik daar wat bestel maar was maar 8,99 dus kan de gok wel wagen. Er was nog een leuke baggy broek maar die was net uitverkocht toen ik wilde afrekenen.
Oeh ben heel benieuwd hoe de kwaliteit straks is! Zie er regelmatig leuke dingen van in advertenties voorbij komen, maar nog niet van bestellen gekomen.
Oh mijn god dat badpak, geweldig!
probeerde vandaag in de tuin een soort piratenbandana op dr hoofd te knopen maar dat was geen succes
Ik bestel daar wel eens ( of eerder in London fysiek gekocht) kleding voor mezelf. Vind de kwaliteit prima. @Suikerklontje
Dat badstof rompertje ![]()
Toevallig staat er deze week een in de Lidlfolder voor 29 euro. Wij hebben een andere van dat merk en die is echt prima van kwaliteit.
Alleen online staat erbij en zie dat ze in de shop ook nog andere hebben: Zoekresultaten voor lidl.nl voor: tipi
Dat tasje erbij ook, zo zoet
Leuke dingen! Had je een member korting of een algemene?