Show je kinderaankopen #3

Vinted

22 likes

Thanks! Ja het was een member korting van 15% op de bestelling die ik kon aanklikken toen ik wilde afrekenen. Het stond verder niet op de homepage volgens mij dus het was een leuke verrassing haha.

2 likes

En die handjes en voetjes!

2 likes

Ik koop voor mijn dochter regelmatig Scotch op vinted! Vind het ook in de sale of outlet nog aardig aan de prijs, maar zo leuk!

2 likes

Ik weet niet welk merk het is maar sinds ik ooit gehoord heb dat kinderlokkers kinderen lokken door ze met de naam op hun tas aan te spreken (wekt vertrouwen) ben ik helemaal bang geworden voor die tassen :sweat_smile:

9 likes

Ik heb er een als kraamcadeau gekregen van little dutch

Zara

15 likes

Bybineke heeft verschillende rugzakken waar je de naam op kan laten borduren

2 likes

Lindex? :heart_eyes:

2 likes

wat is de afweging onesie pyjama’s vs broek en shirt?
ik vind deze namelijk heeel cute maar heb nu 2delig omdat ze nog wel eens doorlekt en je dan alleen een schone broek aan hoeft te doen ipv een heel pak verwisselen

1 like

Wat heeft Hema leuke dingen momenteel zeg! En 2e halve prijs dus ik kon het niet laten om matching badpakjes te kopen :smiling_face_with_three_hearts:

@Gelatelli same here met die pyjama’s, daarom altijd losse eigenlijk.

21 likes

Omg die badpakjes :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik vond het zeker het eerste jaar fijner omdat wij woelers hebben en dan zat zelfs als je dat shirt instopte het shirt steeds bovenaan opgevouwen.

Vanaf 86/92 ben ik beiden gaan gebruiken en vanaf 92 alleen nog 2 stuks vooral met het oog op makkelijker met plassen.

Zooo leuk! Hoe vallen de badpakjes van Hema? Vergelijkbaar met de rompers?

1 like

LIUNIC x H&M

9 likes

Hema zwemkleding valt echt groot bij ons

2 likes

Wel wat ruim vind ik, maar het was of 86/92 of 98/104 en ze zit nu net in 98 dus ik ben toch maar voor de grootste maat gegaan.

Oh ik hou zo van die Lindex pyjama’s, ze past ze hier niet meer helaas, zo jammer

3 likes

Die badpakjes! rent nu naar de Hema

3 likes

Vinted aankoopje:

14 likes