Oh en deze via Vinted voor de peuter:
Dat badstof rompertje
Toevallig staat er deze week een in de Lidlfolder voor 29 euro. Wij hebben een andere van dat merk en die is echt prima van kwaliteit.
Alleen online staat erbij en zie dat ze in de shop ook nog andere hebben: Zoekresultaten voor lidl.nl voor: tipi
Dat tasje erbij ook, zo zoet
Leuke dingen! Had je een member korting of een algemene?
Thanks! Ja het was een member korting van 15% op de bestelling die ik kon aanklikken toen ik wilde afrekenen. Het stond verder niet op de homepage volgens mij dus het was een leuke verrassing haha.
En die handjes en voetjes!
Ik koop voor mijn dochter regelmatig Scotch op vinted! Vind het ook in de sale of outlet nog aardig aan de prijs, maar zo leuk!
Ik weet niet welk merk het is maar sinds ik ooit gehoord heb dat kinderlokkers kinderen lokken door ze met de naam op hun tas aan te spreken (wekt vertrouwen) ben ik helemaal bang geworden voor die tassen
Ik heb er een als kraamcadeau gekregen van little dutch
Bybineke heeft verschillende rugzakken waar je de naam op kan laten borduren
Lindex?
wat is de afweging onesie pyjama’s vs broek en shirt?
ik vind deze namelijk heeel cute maar heb nu 2delig omdat ze nog wel eens doorlekt en je dan alleen een schone broek aan hoeft te doen ipv een heel pak verwisselen
Wat heeft Hema leuke dingen momenteel zeg! En 2e halve prijs dus ik kon het niet laten om matching badpakjes te kopen
@Gelatelli same here met die pyjama’s, daarom altijd losse eigenlijk.