Show je kinderaankopen #3

Omg die badpakjes :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik vond het zeker het eerste jaar fijner omdat wij woelers hebben en dan zat zelfs als je dat shirt instopte het shirt steeds bovenaan opgevouwen.

Vanaf 86/92 ben ik beiden gaan gebruiken en vanaf 92 alleen nog 2 stuks vooral met het oog op makkelijker met plassen.

Zooo leuk! Hoe vallen de badpakjes van Hema? Vergelijkbaar met de rompers?

1 like

LIUNIC x H&M

9 likes

Hema zwemkleding valt echt groot bij ons

2 likes

Wel wat ruim vind ik, maar het was of 86/92 of 98/104 en ze zit nu net in 98 dus ik ben toch maar voor de grootste maat gegaan.

Oh ik hou zo van die Lindex pyjama’s, ze past ze hier niet meer helaas, zo jammer

3 likes

Die badpakjes! rent nu naar de Hema

3 likes

Vinted aankoopje:

14 likes

Een wasbare zwemluier! Deze gaat van 8-15 kg dus kan er voorlopig mee doen. Lijkt me heel handig, dus ik ben benieuwd.

8 likes

Wij hebben deze ook! Zoveel plezier van gehad dat we er bij gekocht hebben. Ze kunnen straks ook prima door weer bij de tweede

3 likes

Ah top! Is 1 genoeg of is het toch wel handig om er 2 te hebben? Blijven ze schoon of zijn inlegvellen wel aan te raden?

Hier werd er zelden in gepoept. Wanneer het wel gebeurde spoelde wij de luier gewoon uit. De kleur blijft er dan nog een beetje in zitten, maar nadat je de luier gewassen hebt zie je er niets meer van.
Wij hadden reserve voor op vakantie en wanneer er dus wel gepoept werd. Dan konden we door met zwemmen.

1 like

Tijd doden in de hema

Mn lievelings outfit van de zara 2 maten groter

9 likes

Ik vind het dus klein vallen :joy: maar ben de enige zo te zien. Maar ik wil alles lekker ruim, geen zin in gedoe op het aankleedkussen

4 likes

Alles in maat 86 besteld en ik vraag me af waarom ik dat blijf doen bij Lindex haha. Hij groeit in alle kleertjes in die maat maar Lindex is zoooo groot. Dit heeft hij volgend jaar zomer nog aan. Wel lekker duurzaam, gelukkig is het goede kwaliteit.

3 likes

Ja we hebben die pyjama onesies ook in 86 en die zitten prima, maar de rompers zijn zooo enorm.

Ik heb wel een iets groter kind denk ik haha, 12 kilo en bijna 80 centimeter, dus wss wat groter dan zij was op die leeftijd. Maar alsnog flubbert het aan alle kanten. Ze moeten er eigenlijk een derde rij drukknopen in maken.

1 like

Ik maakte net mijn lindex bestelling open en dacht precies hetzelfde. Alles in maat 86 besteld maar had beter 80 kunnen nemen haha. En eigenlijk had ik het kunnen weten, want hij kan een romper maat 74 van lindex die ik vorig jaar juli heb gekocht ook nog prima aan :sweat_smile:

Ik was trouwens wel een beetje teleurgesteld toen ik zag dat alles is geproduceerd in Bangladesh. Heeft iemand tips voor eeenigszins betaalbare, genderneutrale kleding die is geproduceerd in Europa / duurzaam is / niet mogelijk met kinderarbeid vervaardigd? Ik heb niet het budget om 50 euro voor een shirt te betalen maar zou wel graag wat bewuster kopen.

4 likes

Op de website https://goodonyou.eco/ kan je kledingmerken opzoeken om te kijken hoe duurzaam ze zijn. Lindex is niet zo goed qua duurzaamheid, Mini Rodini daarentegen is heel goed.

5 likes

Ah super, zoiets zocht ik inderdaad! Ik word helaas niet heel blij van de merken die een goede rating krijgen. Lastig zeg. Misschien dan toch maar meer tweedehands kopen

2 likes