Baby is er nog niet eens maar dit kan ik niet laten liggen.
Ben grote sponsor van zeeman dit jaar.
Ik heb m’n pakketje binnen, maar vind de leggings vrij kort. A zit nu net echt in 74, heb die maat dus ook besteld (68 is te kort) maar de leggings komen tot net boven haar enkels. Terwijl ze niet eens bijzonder lang is? Herkenbaar?
niet om te haten, maar ik vond die slabbetjes echt niet fijn
heb er 4 van de zeeman gekocht en 1 van Mushie gehad
die van Mushie blijft goed open staan, die van de zeeman houden niks tegen omdat alles er gewoon langs valt haha
gebruik die dus haast ook niet meer, alleen als die andere in de vaatwasser zit
Hmm nee niet echt, terwijl dochter meestal een maat groter moet bij andere merken ivm lange benen. Gek!
Hmm, misschien gewoon net deze leggings dan. Gelukkig komt er straks (na deze sneeuwbuien ) mooi weer aan, dan is het niet zo erg.
Ja dat lijkt mij eigenlijk ook hoor, het blijft indd totaal niet open staan, maar ja ik vond het gewoon een leuke set zo allemaal samen mintgroen haha. En het houdt iig wel iets tegen denk ik gewoon als slab.
Same! Binnenstebuiten werkte een beetje, maar ik zou liever investeren in 1 goede dan 3 mindere, je spoelt ze na het eten af en en ze zijn droog voor het volgende maal.
Ik deel deze ervaring. Flut dingen die van de zeeman.
Ohh ik gebruik die v zeeman ook en ik vind ze prima. Maarja die van mij pleuren toch alles op de grond dus denk niet dat een duurdere slab veel meer eten op zou vangen
Ik vouw die van de zeeman binnenste buiten. Dan werkt ie gewoon goed… tenminste tot dat O doorkreeg dat z’n eten daar in viel. Nu vist ie het eruit en gooit het alsnog op de grond.
Blauwe setje in 2 maten want ga eens proberen te twinnen met zoon en dochter. Nog nooit gedaan, lijkt me zo leuk!
Ja, bij mij zat juist het flap bakje altijd helemaal naar binnen geklapt. Heb er ooit uit nood eentje gekocht bij prenatal (in zo’n lelijke blauw groenige kleur) en die doet het na 2.5 jaar toch het beste.
ik ben gestopt met slabben. er loopt altijd wel wat langs of naast. dus behalve dat je alsnog alle kleren kunt wassen, de kinderstoel en de grond moet schoonmaken moet je ook nog een slab wassen of schoonmaken als je zon siliconen ding hebt.
het levert bij mij in elk geval alleen maar meer was op.
En een vreetjurk? Wij spoelen die gewoon af na het eten en dan laten we ze drogen. Drogen best snel.
Kosten geloof ik 3 euro bij de zeeman.
Edit: zoiets!
lekt altijd wel wat langs. heb er zo 1 van jollein en is wel veel beter dan een slabbetje maar vind het alsnog te veel gedoe. zit ik weer met zo’n natte lap etc.
ben ook gewoon heel lui hoor
Ja dat is idd echt shit, ik gebruik ze veel als mijn jongste een waterijsje eet omdat het dan echt een takkebende wordt, maar bij deze druppelt alles alsnog op zijn kleren
Ik bind vaak gewoon een theedoek om . Die zet ik dan in de nek vast met een kinder elastiekje wat ergens rondzwerft. En daarna, hoppa in de was.
Zomergarderobe via vinted, ook nog 6 t shirts in verschillende kleuren maar niet interessant om te laten zien