Ik vouw die van de zeeman binnenste buiten. Dan werkt ie gewoon goed… tenminste tot dat O doorkreeg dat z’n eten daar in viel. Nu vist ie het eruit en gooit het alsnog op de grond. ![]()
Blauwe setje in 2 maten want ga eens proberen te twinnen met zoon en dochter. Nog nooit gedaan, lijkt me zo leuk!
Ja, bij mij zat juist het flap bakje altijd helemaal naar binnen geklapt. Heb er ooit uit nood eentje gekocht bij prenatal (in zo’n lelijke blauw groenige kleur) en die doet het na 2.5 jaar toch het beste.
ik ben gestopt met slabben. er loopt altijd wel wat langs of naast. dus behalve dat je alsnog alle kleren kunt wassen, de kinderstoel en de grond moet schoonmaken moet je ook nog een slab wassen of schoonmaken als je zon siliconen ding hebt.
het levert bij mij in elk geval alleen maar meer was op.
En een vreetjurk? Wij spoelen die gewoon af na het eten en dan laten we ze drogen. Drogen best snel.
Kosten geloof ik 3 euro bij de zeeman.
Edit: zoiets!
lekt altijd wel wat langs. heb er zo 1 van jollein en is wel veel beter dan een slabbetje maar vind het alsnog te veel gedoe. zit ik weer met zo’n natte lap etc.
ben ook gewoon heel lui hoor
Ja dat is idd echt shit, ik gebruik ze veel als mijn jongste een waterijsje eet omdat het dan echt een takkebende wordt, maar bij deze druppelt alles alsnog op zijn kleren
Ik bind vaak gewoon een theedoek om
. Die zet ik dan in de nek vast met een kinder elastiekje wat ergens rondzwerft. En daarna, hoppa in de was.
Zomergarderobe via vinted, ook nog 6 t shirts in verschillende kleuren maar niet interessant om te laten zien
20% korting h&m kids.
Voor toekomstige baby. Tshirtje heeft mijn oudste ook ![]()
Voor oudste:
Positie tuinbroek:
Badspeelgoed en nieuwe regenlaarsjes van Zeeman

Zijn er ook regenlaarsjes in maat 19 in een fysieke winkel te krijgen?
Die late van hema gaan volgens mij vanaf maat 1& of 19 (wij hebben ze in 19).
M’n lievelings blouse van de baby in maat 68.
Ze heeft deze nu in maat 56 maar ze wordt er echt te groot voor. Zo blij dat ik hem nog in een grotere maat kon vinden op vinted.
Ik heb hem zelf via vinted gekocht maar hij is van Noppies. Als je nog een maat 56 nodig bent, die van mijn baby komt binnenkort ook te koop op vinted.
Die van mij was een reus bij de geboorte van 4680 gram.
En die heeft hem toch nog 4 weken gepast. Dus ik denk dat het wel moet lukken.