Ugh ik geef geef het op. Blij als korte broeken weer is.
Kind 4 jaar
110/116 in de benen
En echt 98/104 in de heupen.
Alles te breed en te kort
Ugh ik geef geef het op. Blij als korte broeken weer is.
Kind 4 jaar
110/116 in de benen
En echt 98/104 in de heupen.
Alles te breed en te kort
WE? Zo’n ultra skinny?
De broeken van de wibra vallen ook smal
Yes de ultra skinny zijn ook te kort en gaan heel lastig weer over de enkels. Echt werkelijk alles geprobeerd.
Ik koop dus ook veel van die hoge sokken en soms trek ik die dan over zn broek heen en dan sneakers eronder, zodat het nog cool uitziet (vind ik dan hehe)
En Zara jeans die je dan kunt verstellen?
Hier lukken de skinny jeans van Okaidi redelijk goed (moet wel wat aangespannen worden, maar miniem). Exact dezelfde maten hier en ook altijd dezelfde zoektocht…
Ja heel af en toe passen die als er een goede batch in zit. Kan idd bij alle broeken wel… maar dan krijg je zo’n drollenvanger broek van. Is ook geen gezicht.
Dit merk kende ik nog niet. Ik Google het even.
Is das Belgisch… helaas…
Hier leeft ze vooral in de flared leggings van de zeeman en broeken van H&M. Ik hoef haar echt niet in Zara te hijsen want dan kan ze amper lopen.
Misschien via vinted?
Dat ik hier zelf niet op kwam
Maar vind dat wel lastig want wat kan natuurlijk niet retour.
Pch wat vervelend! Ik kan vooral bij de WE en name it slagen en heel soms ter stal of de wibra. Ik had pas ook een levi’s en die vind ik ook oke.
Hier hetzelfde ‘model’ kind:
-Hema ( de skinny’s, hebben ook zo’n knoopsysteem in de tailleband)
Hier hetzelfde, hij draagt altijd skinny jeans van de Zara. Die kan je met een elastiek boven helemaal strak trekken.
Ik heb voor L 3 spijkerbroeken; een van de jongensafdeling van de sissyboy (die zit bij haar skinny), een van carlijnq uit vorig jaar zomercollectie en een van scotch&soda. Het is heeeeel veeeel passen en dan hopen dat er iets goed zit en dan koop ik m direct. Er ook niet vanuit gaan dat als je er 1 hebt al die broeken goed zitten want die van de sissyboy zat in het grijs wel goed, maar blauw niet.
Sowieso zijn broeken van de jongensafdeling wel een aanrader, die zijn vaak wat minder skinny gesneden.
Nee helaas zonder ontbijt erbij
inderdaad niet goedkoop
Geloof 't niet, dit is een Belgische die een eigen winkeltje heeft, noemt ‘De Kinderwinkel’. Heb er al eerder besteld en bij Grapat bv zat toch het kaartje van ‘bedankt om het ‘echte’ te kopen’.