We gaan twinnen op Koningsdag.
Badspeelgoed en nieuwe regenlaarsjes van Zeeman
Zijn er ook regenlaarsjes in maat 19 in een fysieke winkel te krijgen?
Die late van hema gaan volgens mij vanaf maat 1& of 19 (wij hebben ze in 19).
M’n lievelings blouse van de baby in maat 68. Ze heeft deze nu in maat 56 maar ze wordt er echt te groot voor. Zo blij dat ik hem nog in een grotere maat kon vinden op vinted.
Ik heb hem zelf via vinted gekocht maar hij is van Noppies. Als je nog een maat 56 nodig bent, die van mijn baby komt binnenkort ook te koop op vinted.
Die van mij was een reus bij de geboorte van 4680 gram. En die heeft hem toch nog 4 weken gepast. Dus ik denk dat het wel moet lukken.
Ugh ik geef geef het op. Blij als korte broeken weer is.
Kind 4 jaar
110/116 in de benen
En echt 98/104 in de heupen.
Alles te breed en te kort
WE? Zo’n ultra skinny?
De broeken van de wibra vallen ook smal
Yes de ultra skinny zijn ook te kort en gaan heel lastig weer over de enkels. Echt werkelijk alles geprobeerd.
Ik koop dus ook veel van die hoge sokken en soms trek ik die dan over zn broek heen en dan sneakers eronder, zodat het nog cool uitziet (vind ik dan hehe)
En Zara jeans die je dan kunt verstellen?
Hier lukken de skinny jeans van Okaidi redelijk goed (moet wel wat aangespannen worden, maar miniem). Exact dezelfde maten hier en ook altijd dezelfde zoektocht…
Ja heel af en toe passen die als er een goede batch in zit. Kan idd bij alle broeken wel… maar dan krijg je zo’n drollenvanger broek van. Is ook geen gezicht.
Dit merk kende ik nog niet. Ik Google het even.
Is das Belgisch… helaas…
Hier leeft ze vooral in de flared leggings van de zeeman en broeken van H&M. Ik hoef haar echt niet in Zara te hijsen want dan kan ze amper lopen.
Misschien via vinted?