Show je kinderaankopen #3

Heh maar het is enkel wat (plastic denk ik?) keukenspeelgoed? Of zie ik iets niet?

1 like

Ik iig van hout

2 likes

Dus alleen die eitjes voor dat bedrag? :open_mouth:

2 likes

Ja, het een prijzig setje, maar ieder z’n ding toch? @Alanna zal het vast doen omdat ze het graag wilde kopen en het bedrag ervoor over heeft :blush:

A wordt deze week alweer 1! Dus even wat feestjurkjes ingeslagen (we splitsen de visite ivm de vele kinderen die er zijn en de drukte voor de hele kleintjes die dat oplevert).

Rokje heeft subtiele glitters:

Nu nog even op zoek naar een geschikte maillot, want of hij is veel te lang of de voetjes zijn te klein :smiling_face_with_tear:

14 likes

Zoals @Sproetjes zegt, het is inderdaad hout. Het is van het merk Erzi. Het is dus welalles wat je op de foto ziet, niet alleen de eitjes @DonnieDarko. De eitjes en het paashaasje gaan we ook met Pasen gebruiken om te verstoppen ipv chocolade eitjes.

Ik had wel niet verwacht dat mijn aankoop zo buitensporig was haha, ik geef liever hier en daar meer uit aan houten speelgoed waar ze lang mee doet, maar probeer dan wel te letten op aanbiedingen zoals deze bv.

14 likes

Speentjes maatje groter
afbeelding
afbeelding

afbeelding

15 likes

Wat zit jij te shop shamen :rage::joy:

2 likes

Lekker doen wat je wil. Het heet goddank niet het ‘Verantwoord je kinderaankopen’ topic

16 likes

Ik snap niks van die maten van de bibs-spenen. Ik heb 3x de kleinste maat gekocht en ze zijn alledrie anders van formaat. Dus nu weet ik niet welke ik moet kopen om de oude te vervangen. Welke zijn dit?

1 like

Kan dit een foutje van het verkooppunt zijn? Ik gebruik nu ook al bijna een jaar bibs spenen, maar nog nooit problemen met de maten gehad.

1 like

Ik kom er nu pas achter dat de spenen een maat hebben, ik geef random een van de 10 spenen die we hebben liggen en nu ik ze naast elkaar leg zie ik indd verschil. Heb ook gewoon bibs en frigg beiden door elkaar :upside_down_face: Wat een loedermoeder

7 likes

Oh helemaal zelf weten, je hoeft je zeker niet te verantwoorden. Verbaasde mij alleen over de prijs voor zo’n setje.

1 like

Ohh ik had echt geen idee. Koop houten speelgoed altijd bij de kringloop of kruidvat. Die laatste zal wel niet zo duurzaam zijn, weet ik eigenlijk niet

3 likes

Die fel gekleurde zijn bibs colour en die bloemetjes zijn van frigg dat is een ander merk, die zijn ook iets groter (Langer) dan bibs vind ik. En die opengewerkte is een bibs bohĂšme; die heb ik nog nooit gehad zelf en moet nog binnenkomen.

Zou best kunnen dat er onderling tussen de verschillende bibs lengte verschil is ofzo!

2 likes

Haha, volgens mij is het verschil als je ze nieuw koopt vrij klein tussen de maten en kun je ze ook gewoon door elkaar gebruiken (behalve misschien bij echt newborn). En de vorm verandert als ze gebruikt worden, doordat het natuurrubber uitrekt door het zuigen.

5 likes

Hahaha ik ga stuk om die kleikip :joy:

3 likes

Het is mét geluid?!?! Hahaha

3 likes

Hahaha die klei kip is geweldig! Helemaal nu ik lees dat hij met geluid is.

7 likes

Een surprise pakket van Ammehoela, items uit oude zomercollecties. Moet eerlijk zeggen dat het een beetje tegenvalt. Net niet helemaal mijn smaak. Maar ja dat is het risico natuurlijk van zo’n aankoop :relaxed: Was er 35 euro voor kwijt.

4 likes

Die broekjes kunnen wel leuk zijn volgens mij!

3 likes