Show je kinderaankopen #3

Ons kind heeft vandaag 3 stapjes los gezet dus ik kon met een zuiver geweten eindelijk schoentjes kopen!!!

Maar dan van Vinted

20 likes

Baby brezza
Tweedehands wel hoor maar als nieuw.

10 likes

Oh die playsuits zijn leuk!
Maar snap het wel, zijn net een beetje de drukkere items.

2 likes

Voor mijn nichtje :slight_smile:

22 likes

ja hier ook niet meer hoor sindsdien, volgens mij is ze er van geschrokken haha
maar we zijn in ieder geval voorbereid

4 likes

Is ook best anders dan wat ze nu verkopen toch? Die broeken zien er wel leuk uit!

Wat is jullie ervaring met dit type jeans van Zara: JEANS IN SLIM FIT - Lichtblauw | ZARA Nederland / Netherlands ?

Ons zoontje is 19 maanden en zit nu in maat 86/92. Eigenlijk zit 86 het beste, maar ik shop natuurlijk ook met oog op de lente/zomer. Gaat hij dan verzuipen in zo’n jeans maat 92 of valt dat wel mee?

3 likes

Ik vind slim fit bij H. Echt al heel strak zitten bij de benen, bij zijn billen dan prima. Ik zou dus de grote maat kiezen en dan lengte eventueel omslaan.

Ik vind Zara altijd wel klein vallen, ook qua lengte. Mijn zoon is tenger gebouwd en ik koop altijd alles oversized, maar Zara is bij hem al gauw kort en wijd in de taille. Ik zou wel voor de zekerheid voor 92 gaan

1 like

en @Kiwi Top, thanks! Ga ik dat doen!

3 likes

Weer wat vinted aankopen gedaan. Het meeste is van Zara. Na 6 weken een baby te hebben aangekleed weet ik dat ik het mezelf makkelijk moet maken met enorm veel stretch en overslag. En geen lange mouwen rompers. Grootste fout ooit om daar veel van in te slaan. Lange mouw over lange mouw is gewoon niet te doen.
Onze baby schreeuwt net alsof ze vermoord wordt tijdens het aankleden dus het moet zo snel mogelijk gebeuren.

![afbeelding|406x500]

(upload://kCA0cSpTudnTAOIWZoWzpIbkzgJ.jpeg)

19 likes

12 likes

Waar zijn die sokken van?

2 likes

Alles van Zeeman :smiley:

17 likes

Alles zeeman!

1 like

Oh cool. Laf zeeman. Die sokken zien er erg fancy merkig uit :sunglasses::grin:

4 likes

Ik moest vanmiddag even iets ophalen bij de fotowinkel… laat die nou naast Hema en Kruidvat zitten…

Broekje van Hema, rest van Zeema

Gezien het blijkbaar een monteur moet worden, dacht ik we beginnen maar vroeg met de auto’s :stuck_out_tongue_winking_eye: haha nee, K. heeft deze al 100x aangewezen in de babybewaarfolder van Zeeman, mama deze voor baby! dus toen ik hem zag hangen vandaag, moest die mee natuurlijk. Toen ik hem vanavond liet zien zij ze mama baby is heel blij! Haha schatje.

En bij Kruidvat kwam ik dit leuke ding voor aan de box nog tegen (voor €7,-!)

Ze hadden ook deze slak volop liggen voor ik geloof 5 of 6€ Hook N' Look slak, Hape | www.3vosjes.nl Ook erg leuk vond ik.

8 likes

Weer een paar in z’n nieuwe maat.

En voor erin:

18 likes

Is dit allemaal van verschillende verkopers? En los overal de verzendkosten betaald? Of heb je een truc? :grin:

1 like

Leuk allemaal! Zou zo uit de kast van mijn baby kunnen komen. Handig ook, want die van mij is bijna 4 maanden dus kan jij lekker in onze kast verder shoppen :wink:

2 likes