Show je kinderaankopen #3

Een heleboel. Ik denk wel 15 in maat 56/62. Ik vond die van de Hema zo fijn, die bamboo versie. Maar ik heb bedacht dat ik daar gewoon de mouwen af ga knippen en netjes ga omzomen. Ook omdat ze die rompers niet in korte mouwen hebben.

Dit is van 3 verschillende verkopers. Eentje was nieuw dus hoefde ik geen verzendkosten te betalen (de eerste koper heeft gratis verzendkosten). En het waren best goede koopjes waardoor ik verzendkosten dan niet erg vind.

2 likes

Ik hou het verkooptopic wel in de gaten! :sunglasses:

1 like

Lente aankopen. :star_struck:

9 likes

M’n allereerste Vinted aankoop. Jurkje van Little Indians.
Voelt echt goed dit, ga ik vaker doen!

18 likes

Parasol van bellasol. Mn kind word helemaal gek als ze de zon in haar gezicht krijgt in de wagen.

4 likes

Zag deze bij de lidl, denk dat de dreumes dit helemaal geweldig gaat vinden.

6 likes

Via vinted

18 likes

11 likes

Oooh deze is mooi! Welke is het? Wij zijn toevallig ook aan het kijken voor een buggy!

2 likes

De Prénatal luxe buggy.

3 likes

Oeh deze vind ik ook super mooi en ziet er echt comfortabel uit.
Al uitgeprobeerd? :grin:ben benieuwd. Hier ook nog eentje nodig maar heb echt geen zin om te gaan vergelijken.

1 like

Nee, net besteld. Had ook geen zin om alles uit te zoeken, dus heb maar wat gedaan, haha. Wilde iig voor > 20 kg en paraplumodel. Denk dat deze ook fijn is met de zonneklep en verschillende standen, ben benieuwd!

3 likes

Vond ‘t eigenlijk veel te duur, maar het bleef maar in m’n hoofd zitten. Het is dat ie volgende week jarig is, extra cadeautje :pleading_face: Ă©n dat ik een kortingscode had.

Ik bedoel: Aussie thema :yellow_heart:! Kon het niet weerstaan

16 likes

:heart_eyes: Waar komt dit vandaan?

3 likes

Liewood! :yellow_heart:
Ik heb ‘t bij de Gele Flamingo gekocht

2 likes

@Pininhetweb Het is een prima buggy voor z’n geld!
De zonneklep en meerdere standen zijn erg fijn. Wij hadden hem erbij, lag eigenlijk altijd in de auto zodat we voor korte stukjes niet de hele kinderwagen mee hoefden te nemen.
Op oneffen ondergrond zoals het bos zou ik hem niet echt aanraden maar gewoon in de stad echt prima.

1 like

Ik werk bij deze winkel en het is een hele fijne buggy! We hebben sinds kort ook een compacte buggy (zo eentje die mee mag t vliegtuig in) van eigen merk en die is ook heel fijn!

Is dat deze? Prénatal compact buggy

Ik mocht ook nooit een baby born!!! Echt heel stom. Snap ook niet waarom. :rage:

3 likes