Dat heb ik toevallig een jaar of 5-6 geleden gedaan, toen mijn moeder ging verhuizen en alles dus naar onze zolder verhuisde. Heerlijke middag was dat, alles weer door mijn handen laten gaan etcāŗļø
@appa hahaha omg jaaa die pap. Eigenlijk een wonder dat die babyborn van mij niet een uur in de wind stinkt
wij hebben hier ook al een paar keer operatie babyborn gehad omdat K. er eten in had geduwd: rozijntjes, risotto en een snoepje wat ze eerst lekker zelf af heeft gelikt en daarna bij de pop erin
die schoot overigens het bochtje om toen ik het eruit wilde halen, uiteindelijk heeft mn man hem eruit gekregen door via de onderkant lucht erin te spuiten en toen kwamie weer naar boven 
Wij speelden vroeger bij opa en oma met de oude barbies van mijn moeder en tante. Zo leuk. En het houten poppenbedje en de poppenstoel die wij nu thuis hebben is ook nog van mijn moeder en tante vroeger. Daar hebben wij mee gespeeld bij opa en oma, daarna nog de kleinkinderen van de vriend van mijn oma (die zijn stuk jonger dan ons, nu net middelbare school) en nu dus onze meiden
het bedje komt zelfs nog uit Suriname (daar hebben ze in het begin gewoond tot mijn tante naar de basisschool ging omdat mijn opa daar gepgrafisch onderzoek deed).