Vraagje. Als je kind nu (ongeveer) in maat 21 qua schoenen zit, wat voor maat All Stars zouden jullie dan kopen? Ik hoorde dat ze groot vallen, groter dan Vans, maar ik vind het ook weer zo wat om dan voor maat 20 nog te gaan…
De maat kopen die ze nu heeft. 21, desnoods met een extra voetbedje erin of wat dikke sokken
Wat een zoektocht naar een beetje klassieke, neutrale, leren zomerschoenen zeg! Ik heb nu deze maar besteld. Als iemand nog tips heeft qua merken?
Sandalen lijken me wel fijn voor de zomer maar bijna alles is met glitters of dierenprint en dat wil ik niet.
Ton&Ton heeft ook dit soort sandaaltjes. Evt ook nog in andere effen kleuren bijv. blauw of donkergroen.
heb deze gekocht omdat ze voor de opvang een buitenspeeljas nodig had
hoop dat hij niet zo dik is als hij er uit ziet
Ah top dat merk kende ik nog niet!
@Ovenschaal zijn die van h&m een beetje oké? Ik hoor altijd m’n moeders stem in m’n achterhoofd dat je goede kinderschoenen moet kopen. Dat koppel ik meteen aan goed zal wel duur zijn maar h&m hoeft natuurlijk niet niet-goed te zijn.
Ik ben niet Ovenschaal maar mijn kind had vorige zomer deze sandaaltjes van H&M van €14,99 en daar heeft ze de hele zomer op gelopen en ik vond ze eigenlijk wel prima? Ben van plan ze dit jaar weer in twee of drie uitvoeringen te kopen haha
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0887882012.html
Wij hadden de afgelopen twee jaar best neutrale van shoesme en van Kipling.
En hij draagt bij ons letterlijk de hele lente en zomer sandalen haha. Ik heb nu ook niet meer geïnvesteerd in goede schoenen, want weet inmiddels beter.
Net als in de winter/herfst: elke dag laarzen. Z’n schoenen zijn echt nog als nieuw :’)
Ik heb vorig jaar neutrale, echt leren sandalen bij Zara gekocht. Zijn de hele zomer meegegaan, heel tevreden over
Thanks allemaal! Genoeg leuke betaalbare opties dus. Ik zie het alweer gebeuren dat ik hele dure sandalen koop en ze de hele zomer crocs aan wil oid. Ik heb al een paar dure Mary Janes staan die ze weigert te dragen dus als de paren die binnenkomen niks zijn ga ik jullie tips bestellen!
Ik heb dit precies vandaag ook gekocht! Die bootjes kan je ook aan elkaar klikken als een polonaise.
Haha ik heb ook zo n autootje laatst gekocht maar volgens mij snap ik het mechanisme niet
hoe werkt t?
Wow heel nice! Hoeveel kostte dit? Hier wil ik wel voor omfietsen
Ik moet die van mij gewoon naar voren duwen en loslaten haha.
Haha oke ik ga het NU proberen
Edit: hahaha mijn vriend was even roken buiten. Ik op handen en knieën aan de gang met dat autootje op de grond. Komt mn vriend weer binnen zegtie: Ik heb een brainscrash… gtst staat op (ik haat dat intens) en jij zit met een autootje te spelen. Wat gebeurt hier? ![]()
De bootjes volgens mij 2,99 (of zelfs 2.49) en het autootje 1,79 ofzo? Miss het autootje iets duurder. Bootjes weet ik wel zeker dat t max die prijs was
Dankje!! Nog ff op de insta van Zeemanhelmond gekeken, inderdaad! Die stapeltoren is misschien ook leuk voor wie zoiets nog zoekt.
Wow we hebben die bootjes al bijna een jaar (ander merk) en dat wist ik niet eens.
Same here ![]()