Show je kinderaankopen #3

Bij Kiabi. Ze hebben echt veel leuks en in maat 152, wilde nog veel meer kopen maar moest me inhouden want ik zou juist niet meer zoveel kopen nadat ik haar kast heb uitgezocht en alle te kleine kleding (te véél) weg heb gedaan. Maar vind in veel winkels 146-152 echt lelijke kleding hebben.
Perenshirt is voor baby, voor baby ook veel leuks maar ja ze is er nog niet eens dus ik hou me in :relieved:

Bij Reserved, jas voor komende herfst:

afbeelding
:star_struck:

22 likes

Ooeh als ik nog een baby in maat 62 had! Weet iemand nog leuke merken/sites/Vintedverkopers etc met zelfgemaakte/tweedehands/nieuwe kleding in de stijl van Mini Rodini maar dan niet zo duur en vanaf maat 92?

1 like

Ik ben zelf mega fan van Tinycottons. Niet goedkoop maar goed te doen in de sale en op Vinted. En ik vind de kwaliteit echt heel goed. Van wat ikzelf al gekocht heb op Vinted ziet alles er nog als nieuw uit.
Misschien wel iets soberder qua stijl dan Mini Rodini?

Bobo choses vind ik ook heel leuk. Maar ook weer duur dus zou het eerder via Vinted kopen.

3 likes

CarlijnQ, Blitz Handmade (heeft veel stofjes en ook wel kleurig en grote afbeeldingen erop).

3 likes

Oooo die Vans :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Om per stuk te verpakken en in de tuin te verstoppen dit weekend.

5 likes

Vinted aankopen.

De eerste roze dingen. :scream: Maar ik moet echt even vermaak voor haar hebben zodat ik eens een keer wat kan doen overdag.
€6 voor de hele set.

En de slofjes zijn maat 3-6 maand. Ze had slofjes in 0-3 maand maar die zijn veel te klein. En ze is nog maar 7 weken.
Toen ze ongeveer 3/4 weken was, dronk ze nogal slecht en kwam ze niet aan in gewicht.
We maakten toen altijd grapjes dat alleen haar voeten zouden groeien en maat 56 zouden worden, maar dat haar kleren dan ook die maat zouden blijven. Maar het lijkt nu werkelijkheid te worden. :joy: Ze had slofjes aan bij de newbornshoot en die waren toen veeeel te groot. Gister deed ik ze weer aan en toen waren ze gewoon 1 cm te klein???
Maar goed. Ze had dus nieuwe sloffen nodig zodat ze geen koude voeten meer heeft in de draagzak.
€4

9 likes

Van Vertbaudet

5 likes

Even langs de zeeman voor theedoeken (en die vergeten te kopen).

Baby

Peuter

Korte broek met lichte wassing van de jongens afdeling. Ik vind de meisjes broekjes zo kort. Net zoals bij vrouwen. Ik wil gewoon met wat langere pijpjes.

14 likes

Die ga ik onthouden als ze straks zindelijk is.

2 likes

Vandaag bij le Fanfare geshopt. Voor het eerst zag ik deze winkel :sweat_smile: is gewoon in de buurt van de judo van m’n zoontje.

Een geweer om tonnetjes weg te schieten met elastiek.
Een rammelaar voor mn baby en ze speelt er al mee! Echt een hit.
En voor haar eeg nieuwe body gel op proef. Was wel duur man 18 euro.

7 likes

Een wheelybug.
Had er nog nooit van gehoord, maar m’n kind klom er gisteren op bij vrienden en sjeesde met zoveel plezier door de kamer heen op dat ding. Meteen op marktplaats gezocht en deze gekocht.

21 likes

We gaan over 4 weken lekker op vakantie, dus vast wat eerste aankopen daarvoor gedaan

(Geen idee waarom hij zwarte neerzet ipv gele, maar voor K. gele en voor R. groene)

Zomerpyjama’s van H&M voor beiden, die voor R. zijn de keuze van mijn man “want dan kunnen die daarna nog door naar de baby” haha :stuck_out_tongue:

Rest ook van H&M, boxpakje voor R. rest voor K.

En geinfluenced door @Ovenschaal voor allebei sandalen

Even kijken hoe ze zitten bij ze :slight_smile: Ik wilde eigenlijk cognac maar dat vond mn man lelijk dus ben benieuwd hoe deze in het echt zijn.

En nu maar even de zolder opduiken om te kijken wat ik verder nog heb aan zomerspul in maat 86 en wat R. eventueel nog nodig heeft.

9 likes

Ik zag jouw eerste afbeelding met de zon vol op mijn scherm waardoor details wat wegvielen, en ik dacht echt dat het (versimpeld weergegeven) longen waren.

Tot ik de tekst las dacht ik: Hmmm curieus speelgoed :thinking:

:laughing:

4 likes

Hahahaha “niet gaan roken kindjes, dan gaan je longen er zo uitzien!”

1 like

Voor de baby

18 likes

& @Ovenschaal waar hebben jullie deze sandalen vandaan?

1 like

H&M, ze hebben ze nu in allerlei kleuren in de shop staan.

2 likes

R. heeft nieuwe zwemkleding nodig dus nu eindelijk voor wasbare zwemluiers gegaan ipv wegwerp + zwembroekje eroverheen.

Van HappyBears, deze zouden door de verschillende standen moeten passen van 0-3jr ongeveer dus ben benieuwd of we tevreden zijn en ze als ze zindelijk is door kunnen schuiven naar haar broertje.

12 likes

Wij hebben deze ook. Gebruikt van 3 maanden tot nu (bijna 3 jaar)! Echt top dingen. Slijten ook bijna niet

1 like