Show je kinderaankopen #3

Mijn bestelling kwam net al binnen en ik was even vergeten hoe idioot groot die schoenen van H&M vallen. Heb voor beiden al een maat kleiner besteld dan ze nu dragen (ze hebben net nieuwe sneakers dus nog aardig wat ruimte erin), maar wat een boten zijn het joh. K. wil niet slapen dus die heeft meteen gepast en ze zijn voor haar zo groot dat ze er niet eens normaal op kan lopen.

Vind ze in het echt wel mooier dan op de foto trouwens! Dus wellicht dat ik ze toch nog een maat kleiner bestel…

2 likes

Bandana met haar naam

En twee rompers van de hema

3 likes

Ik moet nog bevallen en ik koop nu al kinderkleding in maat 92-104, oeps. Maar kon dit echt niet laten passeren.

16 likes

Selected by liz!

1 like

Wat een kundig geknoopte bandana ook!

2 likes

Toch maar voor deze bordjes gegaan want goedkoper en ze passen bij de andere siliconen bordjes die we al hadden. Van Zara.

Zonnebril gaat helaas weer terug want hij glijdt van haar neus af. Als iemand nog tips heeft voor zulke zonnebrillen die goed blijven zitten, hoor ik het graag!

image

Laatste drie via vinted

19 likes

Bij de Hema hebben ze zonnebrillen met een elastieken band en die blijven heel goed zitten

1 like

afbeelding
Allemaal van de kruidvat. Springtouw voor dochter en nichtje.
Nijntje puzzel was 5eu. Bij wehkamp is die nog 10. Activityboard van Hape was maar 8 euro. Beide zijn cadeautjes voor een neefje en zijn toekomstige zus/broer.

7 likes

13 likes

Bij zeeman hebben ze nu ook veel zonnebrillen voor die kleintjes. 1,49-1,9 afhankelijk van het model. Ook met ronde glazen en een wat stroever materiaal, dus niet dat hele gladde.

1 like

18 likes

Zo leuk. Kleding van foto nummer 2 4 en 7 hebben we ook.
Mini Rodini is nog iets te groot. Lekker voor de zomer.

1 like

Ja, @Grey , wij hebben een ‘ray ban’ versie van de zeeman en die blijft in ieder geval heel goed zitten!

2 likes

Oh die shirtjes zijn leuk! Die heb ik niet gezien anders had ik ze ook besteld. Van Zara toch?

En bedankt voor de tips @Zitzak @Suikerklontje en @DahliaDavin!

2 likes

Ja klopt, ze hebben nog meer leuke! Volgens mij staan ze er pas sinds vandaag op want gisteren had ik ze ook nog niet gezien.

2 likes

Heb ze ook besteld :sweat_smile:

1 like

Omdat we ze in het vliegtuig graag wat extra schermtijd aanbieden in ruil voor wat rust (hopen we dan haha).

Van Lidl voor 11,99. Nichtje van mn man is hier enthousiast over en je kunt in de koptelefoon nog een koptelefoon pluggen en zo kunnen ze met ieder een eigen koptelefoon hetzelfde filmpje kijken. Plus er zit een volumebegrenzing op.

12 likes

Hahaha deze ook net gescoord in de winkel toevallig

(Die beer hoort er niet bij maar werd er bij gesmeten toen ik een foto ging maken🥲)

18 likes

Dat aardbeienshirtje is echt :ok_hand::heart:

2 likes

Inderdaad te lang voor zijn voetjes, maar daarnaast wel te smal… op zoek naar wat anders dan maar.