Show je kinderaankopen #3

Ik vind deze allemaal heel leuk maar ben altijd bang dat ze ze uittrekt en doorslikt? Ze stopt alles in haar mond momenteel.

3 likes

Een Boris Beer lampje voor m’n zoontje die helemaal weg is van alle soorten beertjes.

29 likes

Looool ik wilde deze net afhalen en toen bleek dat er een foutje was gemaakt. De website was niet bijgewerkt en ze hadden helemaal geen tweede kans wobbel liggen. Dus nu heb ik een gloednieuwe gekregen voor deze prijs :+1:t4:.

40 likes

Oh dat is wel hele nette service van ze zeg!!

2 likes

Hema outlet, kleertjes alles samen voor 14euro
En het liewood bordje was 7.50, was afgeprijsd bij een lokaal winkeltje :smiling_face_with_three_hearts:

Tshirts van hm, longsleeve vinted.

9 likes

Ook salt water sandalen gekocht via vinted.

3 likes

Allemaal vinted aankopen

Opblaasbaar ‘vliegtuig bedje’ aka stoelverlenger

afbeelding
Joolz aer gehuurd via tiny libray.

afbeelding

23 likes

Wat een super leuke kleren! Wij hebben echt een beetje dezelfde stijl :relaxed:

Dat vliegtuigbedje is zo chill, wij hebben hem bij onze oudste voor een reis naar de Canarische eilanden gebruikt, echt heel fijn.

Leuke kleren! Jullie zijn allemaal zo goed met vinted.

4 likes

Het is mijn lucky week qua aankopen. Ik was bij de Hema om het vakantiekleed te kopen dat hier werd getipt. Hadden ze nog een paar kleden van (ik denk) vorig jaar ofzo liggen? Hij was iig afgeprijsd naar 20 euro.

30 likes

Ik heb de groene variant van dit jaar gehaald naar aanleiding van de tips hier en echt… wat een ideaal ding!
Heb ‘m ook al gewassen en hij droogt heel snel. Top aankoop!

1 like

Voor 6 euro op Vinted

12 likes

R. I. P :money_with_wings:
3e in 2 jaar tijd, 3x is scheepsrecht toch.
Nu maar ander merk proberen.

4 likes

Nee, denk niet dat eronder valt. Eerste heeft baby zelf de camera er afgetrokken en toen kapot.

Tweede is bereik slecht, op dezelfde verdieping haalt ie onze slaapkamer niet eens. We wonen oud en klein dus geen dikke beton muren of groot huis.
En nu komt er nog een baby en willen we daarvoor geen extra camera aan schaffen.

1 like

Ik heb deze ook en hij is echt heel fijn! Heel goed bereik ook want kan het vuilnis weggooien (zo’n 30 meter verderop) en dan doet hij het nog.

1 like

Goed om te horen! We halen nu de tuin niet eens.

1 like

Oh damn mijn vriend wil ook zo graag kunnen twinnen maar het is zooo moeilijk om iets leuks te vinden. Is dit enkel leverbaar in Denemarken?

Rompertje van konges slojd en slaapzak jollein

21 likes

Ooh wat een lekker zomers slaapzakje!

Vind het altijd “jammer” dat ik nooit slaapzakjes gebruik, zijn zulke leuke patroontjes te krijgen.

3 likes

Dit walgelijke ding van plastic waar m’n kind waarschijnlijk heel erg blij van wordt :sweat_smile:;
afbeelding

En dit lieve bloesje van een Spaans merk via Vinted;
afbeelding

2 likes