Ik zei altijd zacht en bij s10 zei ik ook stien, maar dat blijkt dus wel als s10 uitgesproken te worden en nu ben ik in de war.
Net als met +1 in the family (in mijn hoofd is het nog steeds plusone maar volgens mij zeg je one more)
Ik kan dit verhaaltje gewoon letterlijk uit mijn hoofd opdreunen. We hebben zo veel plezier van dit boekje gehad!
Alvast voor de vakantie en het weekendje logeren bij oma dit weekend. Echt pijn aan m’n ogen die kleuren, maar volgens mij gaat zij dit prachtig vinden. ![]()
Met bijpassende short voor de ouder! Die zag ik toevallig vandaag hangen en dit pakje dan weer niet. Haha.
Neem hem in ieder geval niet mee naar het strand, want dan doet ie het niet meer. Komt allemaal zand tussen de wieltjes dan.
O sorry, je moet M denk teleurstellen maar voor jou is er dus wel iets (dames). Of misschien komen ze met nog wel meer…
Edit; O ik zie nu online ook dames bikini met deze print en kinder zwembroek!
O joh, ik zit helemaal niet op te letten. Ik dacht dat dit zwempakje tot maatje baby ging (misschien hoopte ik dat ;)) en dat jouw M ‘m graag wilde, maar niet past.
Nou. Er is dus bij dit kinderpakje een twinning bikini voor volwassenen (en dus een zomers short) voor als jij het ook een leuke print vindt ![]()
Dit té schattige tuinbroekje van de Primark.
Ik hou zo van dit printje dus ze heeft ook een korte broek en een lange broek met deze print.
Suuuperleuk, ik ben gek op zonnebloemen haha. Helaas nog altijd geen primark in de provincie, anders had ik er een voor mijn neefje en/of nichtje gehaald
Ik heb de trui hiervan in maat 80, dus als je die tzt wil, laat maar weten!
Schattig! Ik heb hier ook een hemdje van.
Puck a baby heeft korting.
Twijfelde om meteen de 4 seizoenen te kopen maar kan die waarschijnlijk pas over half jaar in. Of als hij net als zijn zus een kleintje is nog maand later.
Daarom eerst de mini. Bij de eerste zoveel plezier van gehad.
Mijn kind is gek op alles met konijnen, dus toen we langs de Zeeman liepen en deze hing buiten, was ze meteen onder de indruk:
Oke don’t want to ruin the party, maar Prenetal heeft nu 25% korting op Puckababy! Nog beter dan hun eigen sale van 15% ![]()
Oh balen.
Ook geen zin om terug te sturen. Het is net binnen.
Ja joh en 15% is ook lekker
Welke zijn fijn van puck a baby? En is het handig om het direct voor een newborn aan te schaffen of is het beter om te wachten tot ze 6maanden is?
Boxkleed, newbornhoes en babykussen voor de stokke tripp trapp.
Hij moet nog binnenkomen maar nu al heel blij!