Dit is toch echt te schattig gewoon. ![]()
Waarvan?
Van een Frans merk, émoi émoi. Nooit eerder van gehoord dus een klein beetje een gok maar de reviews op Trustpilot zijn wel goed. En lijkt mij ook geen reseller te zijn.
Er is weer 20% kortings bij Lindex ![]()
Weet iemand trouwens of ze daar op vaste tijden bijvullen? Ik wil dit pakkie namelijk, maar is uitverkocht in de grotere maten:
https://www.lindex.com/eu/p/8390933-7682-aqua-terry-romper-with-allover-print
Oeh wat slim, daar had ik niet eens aan gedacht. Helaas hebben ze 'm daar niet lijkt het. Ik ga het in de gaten houden ![]()
Oh super leuk, die zomerse setjes! ![]()
Nu wil ik ook een dochter ![]()
Goeie vondst zeg ![]()
Ik ben echt aan het twijfelen of ik hem ook ga kopen. Wat je zegt; zo duur, maar ze doen er ook weer heel lang mee. Ik had ook al op marktplaats gekeken, maar daar vind ik ze ook nog best duur. Helemaal als je bij prenatal de babyset gratis krijgt.
Hij is megaduur, maar je doet er inderdaad heel lang mee. En het is echt goede kwaliteit. Wij gebruiken al bijna 3 jaar de oude stoel van mijn halfzusje, die is toen 12 jaar intensief gebruikt en toen naar zolder gegaan toen er nieuwe eetstoelen kwamen. Ik heb hem kaalgeschuurd en goed gegrond en opnieuw gelakt en nu gebruiken wij hem dus. Voor R. heb ik er 1 bijgekocht via mp die er nog als nieuw uitzag voor goede prijs (echt een mazzeltje) en heb nu voor baby 3 ook al ff een zoekopdracht aanstaan op mp. K. kan ook op een gewone stoel inmiddels, maar als ik voor een goede prijs een erbij kan scoren is dat ook welkom.
De onderdelen zijn ook goed te Marktplaatsen (tafelblad, babyset etc). Je kunt ze daarna vaak voor hetzelfde bedrag ook weer doorverkopen, want het is makkelijk schoon te maken en blijft er goed uit zien.
Kende deze site niet. Verkopen ze hier (oude) collecties met korting?
@Qwerty123 @Suikerklontje @Loretje @Cauchi Na deze lovende woorden moet ik wel haha! Misschien kunnen jullie berichten helpen om mijn vriend te overtuigen.
Ah oké. Je woont in België?
Oh hahah. Is even kijken of ze ook maar nl vesturen.
Wij hebben de Ikea kinderstoel al bijna 4 jaar (2 verschillende kinderen) staan en vinden hem juist super praktisch. 3de kind gaat er straks ook weer in.