Dit idd @Lichtknopje. Ik heb voor de bevalling enorm mn best gedaan en geen druppel geproduceerd. Ik lekte ook nooit tijdens mn zwangerschap. Ik had er een hard hoofd in dat ik bv zou kunnen geven, ook omdat de eerste keer het niet lukte. Mijn baby is nu 10 weken en krijgt al die tijd al bv. De hormonen uit de placenta houden het vaak tegen.
Ik vind het fijn om te lezen dat het bij jou de tweede keer wel lukte. Als er ooit een tweede komt wil ik het graag nog eens proberen, maar bij de eerste had ik bijna geen productie. En ik lees niet zo vaak dat het bij een tweede kindje dan wél lukt.
En fijn voor jou natuurlijk!
Toevallig ging het hier onlangs ook kn jet bv-topic over en ook aan het einde van bv-topic #1. Veel ervaringen waarbij het bij de 2e beter ging / wel lukte. Dus mocht her voor jullie ooit zover zijn, lees zeker daar even terug ![]()
Ah ja dat topic vermijd ik een beetje sinds het misging, maar bedankt voor de tip! Ik ben heel benieuwd.
Ah leuk zeg, thanks! Sinds vorige week een kleine Kikker-fan hier. Wel leuk, even afwisseling van Bing ![]()
Ik was ook al op zoek naar een Kikker-taart voor zijn tweede verjaardag binnenkort, maar kon niet meteen wat vinden, terwijl ik dacht dat kikker wel populair was. Dan maar een Bing-taart denk ik ![]()
En @poesch dat ga ik even teruglezen. Hoor wel vaker dat 2e wel lukt.
Fijn dat het ook al 10 weken goed gaat.
Wat een schattige taart. Ik heb best een hekel aan kikker (wat een chagrijn
) maar deze is wel übercute
Oh die is echt mega leuk zeg! Wat een schattige taart en de figuurtjes lijken ook echt (het kan ook zijn dat dat nét niet is waardoor het een beetje gek eruit ziet haha). Misschien idd op zoek gaan naar iemand die dit zelf kan doen ipv kan en klare thema-taart.
Ja en vooral de tv serie, kimker heeft echt zo’n zeurstem ![]()
Maar mijn dochter vond kikker ook fantastisch
Wat een geweldige taart!! Kun je Kikker ergens kijken? Of wat is het? Haha
Ja heel raar eigenlijk? Echt geen vrolijke verhalen.
Wij hebben een boek met 4 verhalen, waaronder kikker vindt een dode vogel, kikker denkt dat iedereen zn verjaardag is vergeten en kikker vindt zichzelf stom
Het zijn boeken!
En ook filmpjes geloof ik, maar de boeken bestaan al heel lang.
@Bathwater @Gato @Gelatelli
Ik heb ergens gelezen dat alle karakters in de verhalen staan voor eigenschappen van de schrijver, ik denk dat kikker voor zijn inner zeurkous staat ![]()
Waarin hij haast zn nek breekt omdat hij de hoogst mogelijke sprong ever wil maken voor Eend
Het flapjesboek is trouwens ook een grote hit, die wordt hier in de auto regelmatig aan ons voorgelezen
Aww ik vind Kikker is verliefd wel echt heel schattig eigenlijk, juist omdat het zo’n kinderlijke weergave van verliefdheid is. Eerst weet hij niet wat het is dat hij voelt en dan durft hij niks te zeggen maar gaat zich wel mega uitsloven. Daarbij ook nog een mooie boodschap: het maakt (zoals het in een ideale wereld altijd zou zijn) niks uit dat Kikker een kikker is en Eend een eend, als ze elkaar maar lief vinden
Ja dat is wel t beste verhaal
Hahaha iedere keer als ie op de grond komt het geluid van George die huilt
Niet echt mijn stijl maar mijn kind wordt zó gelukkig van haar eenhoornpyjama dat ik deze niet kon laten liggen
Of wat dacht je van de aflevering waar Kikker in een heel diep gat valt. Mijn kind vind de aap in Nijntje al spannend, dus ik houd de kikkerfilmpjes maar een beetje af.
Boekjes Kikker en Haas en Kikker en Varkentje zijn dan weer wel leuk en gezellig. En lekker kort ![]()