Show je kinderaankopen #3

De eerste schoenen want we gaan nu ook buiten lopen. Super blij mee, maar jeetje… wat zijn die (leuke) schoentjes met een flexibele zool duur zeg. Wil wel goede schoenen maar pfff. Deze in de sale kunnen scoren, dus scheelt weer wat.

12 likes

Ja en dan zijn ze na 6 weken ook nog eens alweer te klein :cry:

3 likes

Ik hoop dat ze met deze wel eventjes kan doen, maar het blijft afwachten natuurlijk :grimacing:

Wanneer kan ik trouwens schoenen kopen met echt een stevige zool? Ik heb zulke leuke vans op het oog :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hahah dat is de lievelings van E. “Kikker kuil! beertje kuil! Zingen zingen!”

We zitten in en kuuuuuil, een hele diepe kuuuuil, we zitten in een kuuuil en heeeleee diepeee kuil

4 likes

Waarschijnlijk hadden wij gewoon pech, maar ze was na precies 6 weken al uit haar dure shoesme schoentjes gegroeid. Die hadden al wel een ‘echte’ zool, heel flexibel dat wel. Ik heb nog nooit Vans gehad, durf daar niks over te zeggen.

Ik had eigenlijk gewoon gelijk toen ze ging lopen met 1 jaar vans met harde zool aangedaan en ze loopt prima. Mijn moeder zei just dat ze stevig voetbed nodig had :woman_shrugging:
Ik denk dat als je thuis op blote voeten laat lopen en buiten vans het geen kwaad kan maar ik ben geen expert.

3 likes

Voor de baby;

Voor de peuter;

49 likes

Ik voelde me echt de allerslechtste moeder ooit toen. Ze wilde die schoentjes opeens niet meer aan en ik snapte er niks van. Toen hield ik haar voetjes eens tegen de zool van de schoen en ze waren dus al langer dan de buitenzool :grimacing: Ik dacht echt niet dat ze in een paar weken zo hard zouden groeien

2 likes

@simsalabim @Croky @Koda thanks! Heb ik een beetje een idee. A is bijna 14 maanden en begint nu echt goed te lopen. Binnenshuis eigenlijk altijd op blote voeten, dat gaat super. Maar nu gaan ze ook meer op de opvang naar buiten en wij zelf ook naar de speeltuin enzo. Vandaar deze schoentjes. Heb me er maar bij neergelegd dat dit misschien wel heel kort gedragen wordt, maar ze loopt voor m’n gevoel nog niet genoeg voor de harde zooltjes. Niet perse vans, maar sneakertjes in het algemeen. Ben echt heel benieuwd.

Kleding is nog redelijk simpel, maar die schoenmaten is best een ding :smiling_face_with_tear: We gaan het zien.

2 likes

Mijn dochters mochten van mijn vader twee paar schoenen uitzoeken. Het ene paar in overleg met mij en het andere paar helemaal zelf… nou rara welke hebben ze zelf gekozen :sweat_smile:

Oudste:

Deze vond ik al vrij heftig maar ze is inmiddels al 8 met een eigen smaak en ik vind niet dat ze niets te zeggen heeft over de schoenen die ze draagt.

Middelste:

Jongste:

Help :roflmao:

32 likes

Sterkte… we hebben een het leed wat ouder zijn heet topic nodig.

3 likes

Haha aah! Wel super lief van je vader

5 likes

Hahaha, ik zie wel een patroon bij je dochters. Maar wat zullen ze stralen met hun nieuwe schoenen aan. Echt super lief van je vader.

3 likes

Ahh zo schattig die schoenen en wat lief van je vader!

3 likes

Dit duurt nog even hoor. Ik geef les aan 12-16 jarigen en de helft van de jongens loopt hier ook dagelijks in trainingspakken :grimacing:

3 likes

Ja, ik vind het ook verschrikkelijk haha. Er zijn er zelfs een aantal die gewoon in zo’n voetbaltenue van een bepaalde club lopen. Alsof ze elk moment voetbaltraining hebben :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja dat dus! En dan met mooi weer klagen dat het zo warm is :joy: Hier is de meest populaire club op dit moment Paris Saint Germain. Hoop echt dat die trend snel overwaait. Sommigen lopen er bij alsof ze net hun bed uitrollen.

1 like

Weer eens voor een instagram ad gevallen :sweat_smile: de eerste in groot en klein

38 likes

Oh wauw superschattig! Van welk merk?

Niet voor mezelf want bij ons zitten ze binnen no-time onder de onduidelijke groentehapjes vlekken. Maar wel leuk als kraamkado :slight_smile:

& @Printemps het is wel heel makkelijk voor ze als dan ook hun gym kleding vergeten voor de gymles, dat ze dan toch nog in een trainingspak staan.

En dan nog zeggen “ja mevrouw ben m’n gym kleding vergeten!” - eh gast, wat heb je aan dan?

12 likes