Show je kinderaankopen #3

Nu ging ik door jullie ook kijken op farfetch :rage::rage:

En wat een irritante slome website

Setje bobo choses

Mini rodini

En lievelingsmerk van d’r vader

10 likes

Influenced haha. Zo schattig.
Moest toch nog nieuwe luiers hebben.

1 like

Omg dit heb ik besteld voor mn baby van 6 maanden hehe. We zijn nu onderweg naar huis van vakantie in zuid Frankrijk en ze heeft al de hele week vreselijk rode, schrale (inmiddels deels opengebarsten) billen dus ook een goed excuus om haar dan lekker neer te leggen na het billen wassen, op haar buik

3 likes

Ahh merci bien!

We hebben net bij de supermarkt nog een billen was bakje gekocht, so far so good

17 likes

Op ons KDV hebben ze ook de Fisherprice Little People en mijn dochter speelt er ook heel veel mee.

1 like

Kijk ook zeker even op vinted/marktplaats/lokale fb groepen. Over het algemeen blijft dat spul van little people heel mooi namelijk :ok_hand:t3:

Jij bent ook al lekker in de najaarsmodus he! Hoewel deze jurkjes kunnen kunnen alle seizoenen.
Je hebt me wel geinspireerd dus ik ben vinted alweer aan het afstruinen naar parels voor het najaar en heb voor mezelf ook een didriksonsjas gekocht (was nog maar €60 ik kon heb bijna niet geloven :scream:)

3 likes

Heel slim! Skipak vind ik ook een ding idd, afgelopen jaar was hij met wintersport eigenlijk al aan de kleine kant. Maar nu ze langer in een maat zitten durf ik ook niet helemaal op de groei te kopen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de volgende maat echt al 104 is, dat klinkt ineens zo groot!

Dan zou ik voor 92 gaan denk ik, maar het verschilt ook per merk. Wij hadden er 2 en het skipak van columbia kon nog net maar als ze haar armen omhoog deed zag je dat hij al aan de kleine kant was. Ik had een reserve van decathlon in dezelfde maat en die zat juist vrij ruim. Extra lucht isoleert ook dus ik zou lekker voor de grotere maat gaan helemaal als ze er zo lang gebruik van gaat maken. En idd nu happen, in de winter zijn ze zo weg!

En zo zoet die reacties nu he, alles wat nieuw is is wauw haha.

Wat een tof pak! Omdat het maat 86 en je niet weet of je er het hele seizoen mee kunt doen heb ik op tweedehands gestemd.

Ja ik ging er wel vanuit dat hij nog in goede staat is! Aan de andere kant is 60 euro voor een gloednieuwe ook geen geld, welk merk is het?

1 like

Wel een goed merk! Wat je ook besluit, ik zou sowieso één van de twee opties kopen. (Maar goed, ik ben dan ook een eeuwige koopjesjager/op de groei koper :laughing:)

4 likes

Ik was ze regelmatig. Mijn kind is echt een ongelofelijke smeerpoets. Wel met fijnwasmiddel en onze machine heeft een speciaal programma voor outdoor kleding zodat het waterdicht blijft.
Wat ik meestal sowieso een keer per week doe is alleen het spoelprogramma, centrifuge op lage toeren en dan gewoon laten drogen. Echt wassen ongeveer elke maand

1 like

Ik kom even inbreken maar dit is de reden dst ik dit soort dingen niet zo goed 2e hands durf te kopen. Ook die ielm-pakken bv niet (plus dat die 2e hands vaak bijna net zo duur zijn als nieuw uit hun eigen sale die er altijd is). Ben altijd bang dat ik dan een miskoop doe omdat mensen het dan verkeerd hebben gewassen en het dan niet meer goed waterdicht is.

Weet ook niet of als je bij zoiets dan een keer wast met dat speciale spul de schade dan is hersteld eigenlijk?

2 likes

22 likes

Sale bij Dilling. Voor zowel de baby als de peuter goed geslaagd. Wel op de groei gekocht.

4 likes

@suikerklontje Dit is ook mijn ervaring, ik heb best veel tweedehands gekocht en het is eigenlijk altijd nog waterdicht gebleven. Als je twijfelt kun je altijd nog een keer wassen met van dat impregneerspul.

Ielm pak heb ik ook alleen nog maar nieuw gekocht. Ik zoek ze wel tweedehands maar meestal vragen ze er ook hier meer voor dan ze in de Ielm sale kosten. Ik geef ze trouwens wel door aan mijn zus voor mijn neefjes en ze zijn nog steeds waterdicht. Ondanks regelmatig in de wasmachine

1 like

Dilling bestelling. Daardoor vroeg ik me nog iets af: rompers met lange mouwen, is dat echt iets voor baby’s of dragen dreumesen dat ook nog in de winter?

2 likes

Zo schattig :pleading_face:

2 likes

Aankopen van de swan market voor onze oktober baby :orange_heart:

21 likes