Show je kinderaankopen #3

Van Dilling. Setje van legging en top en 2x romper en 1x legging

3 likes

Oeh die ga ik ook in de gaten houden! Hier ook een little people / poppetjes van de Duplo fan :relaxed:

Nice, waar had je die maillots zo cheapy gevonden?

2 likes

Draagzak van Bam&Boe draagzak. Vindt het te leuk zo gezellig samen op pad :grimacing:

18 likes

Speelhuis van Aldi. Opvouwbaar, dus ideaal!

9 likes

Samen voor 5 euro via vinted :partying_face:. Kan ik eindelijk weer wat afwisselen.

19 likes

Prachtige draagzak :heart_eyes:, maar je kindje zit er niet helemaal goed in. De knietjes moeten boven de heupen uitkomen, zo krijg je een M houding. Dan krijg je automatisch meer een boller ruggetje ipv hol (zo lijkt het op de foto). Ik weet niet of je er ervaring mee hebt? Ik heb zelf een draagconsult gehad na m’n bevalling, was fijn en zeker aan te raden! Sorry voor dit ongevraagde advies, bedoel het absoluut niet vervelend maar zie het zo vaak verkeerd :frowning:

Samenvatting

Zo dus :slight_smile:

6 likes

Thanks! Vindt het alleen maar fijn zodat mijn baby er zo goed mogelijk in zit. Ga het volgende keer beter proberen te doen

3 likes

Dragen is ook heerlijk! En ideaal als je niet je wagen mee wil sjouwen op bijv. drukke plekken. Ik draag A (15mnd) nog steeds wekelijks, maar ze moeten er wel goed in zitten :sweat_smile: er staan ook wel wat filmpjes online met tips. Artipoppe moet je geen voorbeeld aan nemen, vrijwel al die foto’s zijn slecht qua dragen.

2 likes

Leuk! Die massageset ook net binnen gehad maar hier blijft hij nog verstopt in de schuur tot baby er is anders gaat oudste ermee aan de haal :slight_smile: zou ook echt een leuk kraamcadeau zijn vind ik, zo in die mega grote doos.
Waar komt die ijsjes romper vandaan?

3 likes

Shirtjes h&m. Broekje is van bambino via vinted

En mini rodini via vinted

18 likes

Je koopt altijd van die leuke kleren voor je dochtertje :smiling_face:

3 likes

Is compensatie denk ik omdat ik voor mezelf winkelen even nog niet zo leuk vind met mn pre zwangerschapslichaam :joy:

Loop naar binnen voor mezelf maar kom dan naar buiten met kinderkleding

5 likes

Zo leuk, de massageset is bij bij de winkel bezorgd maar de winkel is al dicht, dus morgenochtend gelijk ophalen en uittesten

1 like

Allebei via vinted. De blokken zijn een hit, het instrumentenset niet haha.

(Ik verbaas me trouwens wel elke keer over de staat van speelgoed via vinted. Mijn betekenis van ‘heel goed’ is blijkbaar anders dan die van de meeste mensen)

11 likes

Ja dat laatste :joy:

Heel goed maar het is eigenlijk helemaal naar de tering

3 likes

Hahaha ja precies!

Herkenbaar hoor. Voor die kleintjes kleding kopen is ook zo veel makkelijker. Staat het schattig, oke meenemen. Past het niet, dan draagt ie het later wel. Geen gedoe met pashokjes en vrouwelijke vormen :joy:

2 likes

Mijn Liewood bestelling is binnen, maar valt nogal tegen. De afmetingen zijn anders dan verwacht en de kleuren heel anders dan op de foto’s. Beetje veel diarreekleuren :sweat_smile:

2 likes

Oh shit, wat balen. Ik kan de mijne morgen ophalen, ben benieuwd

1 like