Show je kinderaankopen #3

Ben benieuwd wat je hebt geshopt!! Wij (ik​:sweat_smile:) gaan morgen in Kopenhagen! :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Kastje voor in de kamer van de oudste

25 likes

Heb ik net dit cute geboortepakje gekocht met veel te veel verzendkosten, yes i did (overigens nog nooit eerder gedaan vanuit buitenland ofzoiets…) het is van Organic zoo (Engels merkje).

19 likes

Oooooo dit was ook ons geboortepakje! Zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh wat leuk! En toevallig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja :). Wij hebben zo veel kleertjes kunnen lenen dat dit wel even mocht . Ben nu helemaal terug in kraamvibe, leuk :blush:.

1 like

Hij is nu in de sale alleen verzenden bijna even duur als het pakje zelf :sweat_smile:. Dit is het eerste wat ik koop voor de baby (nu bijna 15 week zwanger). Mocht inderdaad ook. Ben sowieso iemand die niet de wereld aan kleding koopt voor baby’s/kinderen en ik koop ook wel 2ehands.

2 likes

Oohh kun je op afbeelding zoeken of herken je ze? Zie wel andere leuke pakjes daar zoals deze € 4,37 24%OFF | Baby Jongens Meisjes Herfst Rompertjes Peuter Pasgeboren Baby Jongens Zon Print Katoen Linnen Lange Mouw Knop Jumpsuits Overalls Kleding

Maar ik vind t dubbel om daar te bestellen. Je weet niet goed wat voor verf of stof het is, of kan het na een keer goed wassen geen kwaad?
Hoe staan jullie daar tegenover?

Dit merk is duurzaam hoor. Check website enzo. Denk wel namaak op ali idd.

1 like

Is het niet andersom? Dat Ali dit gewoon namaakt? Net als dat CarlijnQ, bobo choses etc ook allemaal op Ali te vinden zijn.

Blijft stom natuurlijk.

Edit: spuitelf

3 likes

Nee Ali expres maakt dit na :rofl:

1 like

En morgen nog een bed, hoeslakens, matras, kussen, organizers voor in de kast etc etc.

Project klaarmaken voor baby is begonnen :ok_hand:t2:

15 likes

Het staat zo schattig :smiling_face_with_three_hearts: Ze rende er ook meteen op weg haha

33 likes

Lekker thuiskomen dit <3

1 like

Ja nog ff rustig aan voordat ik nog even paar weken mag werken toch :sweat_smile::sweat_smile:

Geshopt bij Fields in Kopenhagen op aanraden van @Ovenschaal :grinning_face_with_smiling_eyes: uiteindelijk niet zo geslaagd bij Lindex, alleen deze legging en warme sokken voor het najaar. Sweaters en muts zijn van Arket! Mooi begin van z’n najaarsgarderobe!

23 likes

Dat boek van de NEEhoorn klinkt als een perfext boek voor K. :joy:

3 likes

Ik heb m ook expres voor S gekocht, K en zij zijn bijna even oud :grimacing:

1 like

Haha zeker, een keer toen we dachten dat hij had gepoept en daarna toen hij écht had gepoept :sweat_smile: wel echt top zo’n ruimte! Fijn voor vrouwen die in alle rust borstvoeding willen geven.

1 like

Dat boek is zo typisch.

KUS MIJN KONT zei de kus mijn kont hond.
Wat? zei de watbeer.
Nee! zei de neehoorn
Welles! riep de welles princess

I vond het daarna vooral heel leuk om de hele tijd kus mijn kont te roepen :sweat_smile:

5 likes