Van welk merk is dit? Ziet er zo leuk uit!
De stapelblokken van eichhorn en het muzieksetje van Hape
Oh, hoop dat de kleuren bij jou wel zijn zoals gehoopt!
Wow wat een topaankoop voor die prijs!!
Wow wat een topvondst!
Wauw goeie deal!’
Oh dit is een parel!! Daar kan ik zelf ook echt gelukkig van worden, zulke vondsten haha
Eindelijk in de sale toch overstag gegaan voor deze:
En heb mezelf er toen ook maar een tas bij cadeau gedaan, je moet al die kinder spullen toch meenemen en soms zijn alle andere 1001 tassen niet te vinden ![]()
Vandaag een bestelling bij Pompdeluxe gedaan. Er was een goede aanbieding van 50% korting plus 15% extra en gratis verzenden. Ben heel benieuwd want heb er nog niet eerder besteld.
Ah thanks! Hoopte ik al, stoffen vond ik er heel fijn uitzien. De maat moet ik maar even afwachten dan, anders is t vast voor volgend voorjaar ![]()
Haha ja, Lindex valt ook zo ruim. Hopelijk valt t een beetje zoals bestseller. Dan zit ik met het najaar goed. En anders zijn t dingen die qua temperatuur ook goed in t voorjaar kunnen.
Dat skipakje wat je had gehaald is ook echt zo schattig ![]()
Wow waar is de tas van?
Dat is de Maed for Mini Cushy Camel Mom Bag
Yes, wat @Loowny zegt. En als je via Google zoekt, is ie wel op een paar plaatsen in de uitverkoop
Dit ooit opgeslagen en vanavond geprobeerd. Was zo makkelijk om te doen. Nu ligt het te drogen en kan ze er morgen lekker mee spelen.
Aah leuk! Ben benieuwd!
Zwemluiers van Totsbots
Ik kwam erachter dat Happy Socks op Zalando qua prijs nog meevallen! Heb deze ook wel op de groei gekocht, meer voor volgende winter.
Als ik kijk naar wat ik in dit topic plaats lijkt mijn kind wel een clowntje haha, maar hij heeft ook veel kleding zonder prints.