Mijn zoontje heeft andere dieren uit deze serie (een rendier en koala) en hij vindt ze echt geweldig! Ze kunnen ook met elkaar communiceren als je er meerdere hebt, gekkenhuis ![]()
Ja! Die koala hebben we ook inderdaad, dus ben eens benieuwd. Wat doen ze dan? Gaan ze tegen elkaar praten?
Mn kind is ziek en zielig dus ga d’r dadelijk onder de douche zetten met nieuw bad speelgoed
Tasje van kruidvat
En bij kruidvat krijg je nu ook weer dat uv zonnehoedje bij aankoop van twee producten.

En omdat mn peuter ontzettend lui is:
Klap geld, maar wel blij om die grote kinderwagen de deur uit te doen!
Ik vond Disney dingen enzo eerst echt niet leuk maar ik had bij een Vinted bestelling gratis een Disney shirtje gekregen en vind het zo schattig en stoer tegelijk staan dat ik deze niet kon weerstaan. Er zit een tasje op met een echt ritsje en ze is helemaal gek van ritsen en dingen in en uit halen dus hoop dat ze er blij mee is.
Het is van NEXT uk trouwens
Met elkaar zingen en idd soort interactief samen praten / muziek maken.
Maar niet zoals vroeger bij de Furby’s hoor (helaas
)…
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze er zelf in zit ![]()
Wat fantastisch! Waar koop ik dit?
naarstig op zoek naar een paar lange, effen leggings omdat de combo printshirt + printlegging een beetje té is als je het mij betreft.
kwam deze tegen op vinted, totaal niet waar ik naar op zoek was maar ook heel leuk
Heeft iemand ervaring met de customer care van Liewood? Laatst na de tip van hier ook besteld. Vorige week opgehaald en na 1x gebruik (en met de hand afgewassen) zit er al een barst in de onderkant ![]()
Hahaha dit had ik laatst van fruitkratjes met touwtjes gemaakt voor het thema dierentuin bij de kleuters. Kwam er een 3-jarige en ochtend wennen, ik heb hem de HELE tijd in de gaten gehouden maar ze waren zo lief met hem aan het spelen in de themahoek. 1 min niet gekeken, zaten 3 kleuters de 3-jarige erin te proppen ![]()
Naar aanleiding van de tip van @DahliaDavin uit de 60% sale van NoraNook. Deel voor kind zelf en deel cadeau
Oh die Lego x H&M collectie, zo leuk! Ik probeer het heel hard te negeren haha ze heeft echt al zo veel kleding
Toevallig heb net ook Carnaval der Dieren en alvast De notenkraker besteld (komt wel pas over 11 weken) als cadeautjes voor een kindje. Ze zijn zo mooi!!
Nooit genoeg houten dieren😂 Het is dat we Holztiger al verzamelen… die Bumbu dieren zijn ook zo mooi!