Ik heb ze ook besteld allebei ![]()
Vanaf welke leeftijd heb je ze gegeven? Ik zag er drie jaar bij staat, maar als ik de groote zo inschat lijkt dat me een beetje overdreven.
Hoop dat hij dit keer langer dan 2 maanden met zijn schoenen doet.
En in de goede sale!
@Ovenschaal, heb trouwens de bestelling van Pompdelux binnen. Met de kleren die ik binnen heb gekregen valt het mee hoe groot het valt! Had 1 ding in de maat van nu besteld, zat als gegoten. Dus de maat groter gaat denk ik ook helemaal goed komen dit najaar. Wel echt heel mooi spul zeg! Hopelijk blijft dat ook zo in de was.
Oh dit lijkt me echt een lifesaver! Ik ben in NL nu dus die kan ik mooi meenemen
Haha fuck ik probeer ook op die webshop te bestellen en ik had op werk allemaal leuke dingen gezien maar ik wilde het thuis doen. Alles wat ik wil is weg. Jammer!
Edit: zelfde geldt voor Lego bij H&M. Lekker goedkoop avondje wel.
Echt heel jammer ook van die lego collectie. Toen het hier werd gepost ben ik ook meteen naar de H&M site gegaan maar was alles wat ik wilde idd ook al weg
Dat boek is hier echt al tijden een hit haha.
Blijft ze leuk vinden. Goeie aankoop hoop ik ![]()
Oooo die wil ik al zo lang! Ga morgen meteen langs het Kruidvat.
Mochten ze ze niet hebben, prenatal heeft er ook liggen meestal in zon display bij de kassa. Wel zonder dat drinkrietje eraan, maar iig zon lekbakje.
Ah thanks!
Dit kan ik zelf wel gebruiken, ik kan ijs niet snel eten (gevoelige tanden) en moet er altijd erg op letten dat er niks op mijn kleding drupt hahah ![]()
Waar heb je die pumas met korting vandaan? ![]()
Via Dressinn. Is geloof ik een spaanse site? Ken het verder niet dus hoop dat het een beetje betrouwbaar is. Levering is ongeveer een week.
Waar is dat popje van:o? Zo leuk!
Het is een pop van Miniland. Ik heb het Aziatische meisje. Op de site waar ik het heb besteld zijn de poppen helaas uitverkocht. Maar ze hebben heel veel verkooppunten, en ook veel verschillende afkomsten en kenmerken. Ik vind ze zo mooi!
Gehuurd voor J zijn tweede verjaardag

En dit afschuwelijke kado, wat ze zelf uitgekozen heeft. Voor haar allereerste rapport.

Ze smeer de blush letterlijk over haar hele gezicht en de oogschaduw boven haar oogleden, maar ze is er helemaal zoet mee ![]()
Wauw wat geweldig! Hoeveel kost het huren van zoiets?
Deze is rond de 100! Ik vind het echt chill, dan zijn de kinderen lekker de hele dag zoet. Ze brengen hem, zetten hem op en halen hem weer op.
Ik had vorig jaar zo een stormbaan en die vond ik eigenlijk wel te groot voor jonge kindjes. Ik denk dat dat leuker is vanaf basisschool leeftijd.
Echt ideaal ja! Had het eigenlijk ook duurder verwacht. Thankss!
Zooo leuk! Wij hebben dit ook met S z’n eerste en tweede verjaardag gedaan. Iedereen is dan lekker eff bezig.