Wat een prachtig behang
Mag ik vragen waar dat van is?
Ik zie de korting niet meer, was dat alleen gisteren? ![]()
Née prenatal heeft laagste prijs garantie en bij Bol stond ie voor €160 en toen kreeg ik er nog personeelskorting overheen…
Dat scheelt behoorlijk! Goede deal!
Dat sowieso! Mijn oudste heeft er als 11 maand oude baby hele vakanties op gelopen (dat ze ze nu als bijna 5-jarige absoluut niet meer aan wilt laten we maar even achterwege
)
Ik twijfel dus zo tussen een paraplu en zo’n model als deze. Neem je deze dan over je schouder op de fiets, of heb je een speciale houder?
Ik wilde heel graag een compacte omdat ze mee mogen echt het vliegtuig in. Dus je hoeft dan niet op je buggy te wachten als je eruit komt.
Ik heb een tassendrager gekocht (op mp) na een tip van iemand en daarmee kan hij straks achterop mn fiets mee!
Als je een krat hebt passen sommige compacte buggy’s ook daar in trouwens!
Is dit uiteindelijk ook goedkoper dan een elektrische kopen?
O joh, wat slim! Ga ik ook even meepuzzelen.
Ik heb hier ook al eens naar gekeken, maar ik heb geen Babboe bakfiets dus kom er niet helemaal uit welke ik zou moeten hebben. Vind het ook nog best prijzig, dus ben nog aan het twijfelen.
Is dit toevallig bij sklum?
Ja klopt, bij Sklum gekocht.
Mijn eerste vinted buit!
En eentje via babystyling helaas is dit echt geen maat 50/56 voor als eerste pakje
Oh onze fietsenmaker zei juist dat Babboe echt Chinese meuk is die snel kapot gaat ![]()
Prachtig inderdaad
jammer genoeg wel duur