Show je kinderaankopen #3

Als ik dit soort aankopen zie, weet ik precies weer waarom ik zo graag een meisje zou willen. Daarvoor heb je veel meer / leukere kleding opties imo. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Herkenbaar! Ik heb een zoontje en bij sommige webshops is echt 80% voor meisjes en 20% jongens waarvan maar een klein deel leuk.

1 like

Ik kreeg dus eerst een jongen en kocht/koop redelijk veel neutrale kleding en dacht “nou als ik een meisje krijg dan worden dan echt geen typische meisjes dingen”. Nou ik moet daar even van terugkomen hahaha

1 like

‘ik ga echt geen roze kopen hoor’ hahaha, heel herkenbaar wel

2 likes

afbeelding

Hij vindt de Verstoppertje-spelen-variant ook heel leuk dus ben benieuwd wat hij van deze nieuwe gaat vinden!

4 likes

Sale bij hema :ok_woman:

13 likes

Omg wat doe je me aan

4 likes

Nieuw boxkleed.

12 likes

Deze heb ik ook!

2 likes

afbeelding

Hoes van ukje, zonneschermen specifiek voor mijn auto en een pakje van de h&m

9 likes

Oh zo’n zonnescherm is echt slim. We hebben van die plakdingen maar die worden er natuurlijk afgetrokken.

Hahaha, ik had een tractor-thema in gedachten voor E’s tweede verjaardag, maar door de boze boeren twijfel ik toch een beetje. Wil niet dat iedereen denkt dat ik sympathiseer met asbestafval dumpen op de snelweg

9 likes

Ik zag eerst de items en wist toen al dat dit van jou kwam :rofl:

Heb je nog leuke items maat 74 te koop? :grin:

2 likes

Help ik heb een Vinted verslaving voor babykleertjes ontwikkeld.

3 likes

Ik heb deze voor een paar eurie opgehaald, terwijl mn baby van 7 maanden net heen en weer rolt. Maargoed was koopje en mn oudste vindt m dan ook hilarisch om mee te spelen;
image

En tegen de tijd dat ze op de loopauto kan, ook een hysterisch bijpassend setje kleding:

7 likes

Haha wat zijn dit voor sale prijzen joh

2 likes

Zeer content want ik had dit samen voor €28 via Vinted en het is echt in nieuwstaat. Ik ben altijd benieuwd van wat voor kinderen dit komt want hier blijven de dozen en puzzels echt niet zo netjes. De knikkerbaan is al druk in gebruik. De puzzels zijn cadeautjes voor onderweg naar ons vakantieadres.

14 likes

Met deze inflatie kan je je geld maar beter uitgeven, toch? :smiling_face_with_tear:

28 likes

Ook deze kleurstelling of een andere combi? :slight_smile:

1 like

Iemand postte hier laatst ook over teleurstelling van de grootte van iets van liewood. Ik had deze ook groter verwacht. Het is m’n eigen schuld hoor :sweat_smile::sweat_smile:.

3 likes