Show je kinderaankopen #3

Voor moeders met smalle kindjes.
In de nieuwe lindex leggings zit in de boort een elastiek. Had dit in leggings echt nog nooit eerder gezien.

2 likes

Hahaha ja de kus mijn kont hond is hier ook favo

1 like

Dat is handige hé. Sommige leggings van H&M hebben dit ook.

Ja heel handig!
Mijn peuter is een behoorlijke slechte eter dus we hebben dit nodig :rofl:

1 like

DIE DR MARTENS!! :heart_eyes:

Waar heb je dat ratje van? Ziet er uit als die van de Ikea maar daar heb ik hem al een hele tijd niet meer gezien.

Heb je hem toch nog kunnen vinden?! Wat goed, hij is zo leuk😍

1 like

Volgens mij ben ik fan van ruches en kraagjes :woman_shrugging:

23 likes

Super leuk! Waar heb je dit allemaal gekocht, ik ben ook fan van kraagjes en ruches :heart_eyes:

1 like

Heel leuk!!:heart_eyes:

1 like

Ik zou het zelf nog allemaal dragen. Echt super leuk

2 likes

Ik wil alles! Het bruine vestje is heel fijn trouwens, lekker dik stofje. Zara toch?

1 like

De 2 spijkerbroeken en het witte bloesje zijn van Name it, de roze en blauwe bloesjes, trui en zwarte overgooier en het bloemenshirtje van Mango en de rest van H&M en Babystyling!

Zeker bij Mango hebben ze nu echt mega veel kleertjes in die stijl, zo leuk :smiling_face_with_three_hearts: . T staat ook zo enorm schattig bij zo’n klein dreumesje (ze is nu 16 maanden) dat net kan lopen.

@anon37686689 inderdaad een mega fijne stof, volgens mij echt wol. Hij is van de H&M!

3 likes

Oh leuk. Maar waarschijnlijk hangt dit weer niet in mijn zeeman. Altijd alleen de kleine maatjes :rofl:

4 likes

Ik kom daar niet perse uit de buurt, maar ben hun insta gaan volgen voor de leuke tips in de storys van dat filiaal haha. De eigen zeeman site is helemaal niet zo creatief daarmee. Heb al verschillende dingen gehaald door ze haha. Bedankt ook volgens mij heb ik dit via jou toegevoegd.

1 like

Kan ik al maat 92 halen voor m’n baby die nog maar net in 74 zit? Ja toch??

8 likes

Zeker weten

2 likes

Mijn motto. Het past vanzelf :woman_shrugging:t4:

4 likes

Haha ja klopt, ik heb hem een maatje groter genomen zodat ze er tegen het najaar ook nog wat aan heeft. Maar dat arme kind verdwijnt er bijna in😂

3 likes

Stop met mij te influencen, ik probeer mezelf net te overtuigen dat ze niet nog meer kleding nodig heeft!! :sob::heart_eyes:

2 likes

13 euro via Vinted. Nu duimen dat de watervlekjes er uit gaan. Lees op internet positieve dingen daarover.

Ideaal voor naar de opvang :blush:

3 likes