Show je kinderaankopen #3

nou ik kan me voorstellen dat als je er al jonger bij bent met die learning tower, dat het dan veel voordelen heeft omdat ze als ze instabieler zijn geen halsbrekende toeren uit hoeven te halen op een kruk

mijn dochter wordt in oktober 2, die klimt inmiddels overal op en af en valt eigenlijk nooit meer dus ik zou hem niet nu nog kopen
maar in het begin was ik als de dood dat ze van die kruk af zou donderen dus dan had ik zo’n tower zeker gewaardeerd

4 likes

Maar gebruikte hij dat ook toen hij 9 maanden was? De meeste kindjes blijven dan echt nog niet op zon kruk staan en dan is zon ding echt ideaal. Onze kinderen wilden zien wat we deden op het aanrecht en meehelpen. Ze helpen ook mee met koken (dingen in de pan gooien, roeren), weinig zin dat ze naar beneden donderen en dan een hete koekenpan of snijplank met mes meetrekken in een reflex om zich vast te grijpen. En nu kunnen ze dat ook prima vanaf een trapje/opstapje, maar toen ze net konden staan en er wel bij wilden zijn echt nog niet.

Dat is denk ik ook meer de gedachte vanuit Montesorri erachter; mee kunnen kijken, mee kunnen helpen en ze erbij betrekken op jonge leeftijd al (pin me hier niet op vast, heb er eea over gelezen maar me er niet mega in verdiept).

2 likes

Nee maar toen hij 9 maanden was liep hij ook nog niet. Hij liep met 11 maanden en snel daarna was het ook leuren met dat trapje en er op en meekijken. Daarvoor had hij die behoefte ook niet persee. Kan me ook niet voorstellen dat hij met 9 maanden dingen in een pan wilde gooien of of roeren? Ligt misschien ook aan de interesse van het kind. Maar goed ik zou sowieso niet zon enorme unit kopen om maar een paar maanden te gebruiken.

1 like

Voor de winter alvast

35 likes

Leuk om te horen!

Vind ‘t wel grappig dat ik mijn aankoop hier gister showde en dat er zo’n hele discussie op gang is gekomen of het wel al dan niet handig/nodig is :sweat_smile:

3 likes

Dat vest :heart_eyes:

5 likes

Oh wat jammer, dat past mijn baby helaas niet meer. Vind hem wel heel erg leuk. Misschien dat je iemand anders er blij mee kan maken?

3 likes

Als ik dit soort aankopen zie, weet ik precies weer waarom ik zo graag een meisje zou willen. Daarvoor heb je veel meer / leukere kleding opties imo. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Herkenbaar! Ik heb een zoontje en bij sommige webshops is echt 80% voor meisjes en 20% jongens waarvan maar een klein deel leuk.

1 like

Ik kreeg dus eerst een jongen en kocht/koop redelijk veel neutrale kleding en dacht “nou als ik een meisje krijg dan worden dan echt geen typische meisjes dingen”. Nou ik moet daar even van terugkomen hahaha

1 like

‘ik ga echt geen roze kopen hoor’ hahaha, heel herkenbaar wel

2 likes

afbeelding

Hij vindt de Verstoppertje-spelen-variant ook heel leuk dus ben benieuwd wat hij van deze nieuwe gaat vinden!

4 likes

Sale bij hema :ok_woman:

13 likes

Omg wat doe je me aan

4 likes

Nieuw boxkleed.

12 likes

Deze heb ik ook!

2 likes

afbeelding

Hoes van ukje, zonneschermen specifiek voor mijn auto en een pakje van de h&m

9 likes

Oh zo’n zonnescherm is echt slim. We hebben van die plakdingen maar die worden er natuurlijk afgetrokken.

Hahaha, ik had een tractor-thema in gedachten voor E’s tweede verjaardag, maar door de boze boeren twijfel ik toch een beetje. Wil niet dat iedereen denkt dat ik sympathiseer met asbestafval dumpen op de snelweg

9 likes

Ik zag eerst de items en wist toen al dat dit van jou kwam :rofl:

Heb je nog leuke items maat 74 te koop? :grin:

2 likes