Maar hier is ook gewoon een grotere van, dan heb je de verkeerde gekocht
Haha ja dat was ik. Soort kabouterspeelgoed maar toen ik de foto terug ging kijken was het ook best realistisch eigenlijk. Maar toch door de styling en het soort product ofzo had ik het groter verwacht.
Och dat rompertje met Takkie ![]()
Ja zo schattig hè!
Was echt in een hele leuke, grote speelgoedwinkel maar door een brand moesten we heel snel al naar de kassa ![]()
Ik hoop het! ![]()
Al gaat dat roze gevaarte wel de tuin in uiteindelijk denk ik
Oeh dat roze ding gaat zo’n hit worden!

Via goedgemerkt, eigen telefoonnummers er op laten zetten voor de vakantie.

We liepen door de speelgoedwinkel, en aangezien ik geen ruggengraat heb en ze dol is op paw patrol ![]()
Koffer is hier een hit! We hebben hem maar verstopt, want ze racet er de hele kamer mee door dus zie het alweer gebeuren dat hij stuk is voor we weg zijn
We hebben een meubel laten maken om alle speelgoed in te bewaren en waar E. aan kan spelen. Zo blij met het eindresultaat! Het zwarte huisje is krijtbordverf. Nu nog ergens een leuk stoeltje halen en misschien een bakje of plankje voor op het kleine huisje.
Superleuk! Mag ik vragen wat het gekost heeft? Hier is er ook wat meer nodig aan opbergruimte maar weet nog niet hoe dit vorm te geven en ik vind dit echt prachtig!
(en heb echt geen idee wat je voor zoiets moet betalen
)
Wij hebben hier €1350 voor betaald. Een vriend van ons heeft het gemaakt en hij kon via zijn werk ‘afgekeurd’ materiaal kopen waardoor het een stuk voordeliger werd. Ik vind het nog steeds een smak geld maar het was ook wel heel chill dat we gewoon konden zeggen wat we wilden en dan precies dat kregen.
Ohja het blad is ook nog verstelbaar dus het kan met E. ‘meegroeien’.
Hoe is het blad verstelbaar dan? Want dan hou je rechts toch een gat tussen dat kastje en het blad?
Ik weet ook niet precies hoe
. Hij had er een hele constructie voor dus tegen die tijd mag hij het mooi zelf verstellen. Voorlopig is dat nog niet nodig.