Ah dankjewel! Mooi geregeld op deze manier ![]()
Wow ik vind het heel mooi, maar wat een geld voor iets van afgekeurd materiaal ![]()
Oke had ik misschien iets beter moeten uitleggen. Het is niet afgekeurd als in onbruikbaar. Vooral dingen die bijvoorbeeld over zijn na een klus en te weinig om voor een nieuw project te gebruiken. Werknemers mogen dat dan met korting kopen en gebruiken voor persoonlijke projecten. Dan zou je nog kunnen denken ok waarom mogen ze het dan niet gratis hebben. Maar als ze het kopen mogen ze ook materieel en werkplaats van de zaak gebruiken.
Deze loopauto toenstraks na het eten nog even gaan halen in de winkel en hij heeft de hele avond non stop lachend ermee gespeeld
Vond het zo lief dat hij zo blij ermee was (en blauw is zn favoriete kleur
)
Alsnog enorm overpiced toch…
Zo, lekker aardig om te reageren op iets wat iemand met nieuw heeft?
De uurlonen zijn hoog en hout is duur. We zijn met zijn allen gewend om goedkope massaproductie te kopen voor te lage prijzen. Dit klinkt als een eerlijke prijs voor een op maat gemaakt product.
Denk ook dat ze er jaren plezier van gaan hebben
en daarna misschien wel weer andere kindjes!
Aardige reactie. Wanneer heb jij voor het laatst een meubelstuk op maat laten maken?
Nou ja dit precies. Ik realiseer mij echt wel dat het een flink bedrag is. Maarja er zitten echt heel wat uren werk in. Niet alleen het meubel maken. Er gaat ook tijd zitten in de ontwerptekeningen, uitzoeken van juiste materiaal, kleuren afstemmen etc. Wij vonden het geen absurd bedrag voor de hoeveelheid werk en wat we ervoor hebben gekregen.
Het is prachtig en een uniek stuk voor jullie. Ik zou het koesteren en er trots op zijn.
Deze is zoooo leuk. Wij hebben deze gekregen als kraamcadeau en van de week had man het in elkaar gezet zelfs 6 jarige nichtje die op visite was vond het een hit ![]()
![]()
Oooh wat zijn deze leuk. Zou er bijna 3 kopen omdat ze ook perfect bij het behang in onze speelhoek passen. Hebben alleen al een tafeltje met 2 stoelen staan daar
En dat tafeltje is ook nog maatwerk en precies bij de stoelen gemaakt, dus zou dan ingekort moeten worden omdat de stoelen die we hebben wat hoger zijn. Maarja anderzijds, die stoelen zijn er maar 2 en we hebben straks 3 kinderen… ![]()
Het is denk ik goed dat ik momenteel niet fysiek in staat ben zelf naar de winkel te rijden om te gaan kijken
of naja dat zou dan mn “ding” vd dag zijn en vind het zonde om de beperkte dingen die ik kan doen te gebruiken voor iets wat niet echt nodig is ![]()
Hopelijk gaat hij hier ook komende jaren mee dan ![]()
Ohja … ik ben niet scherp. Ik verplaats mij post ![]()
Heb je die zonneschermen al binnen en in gebruik? Ik overweeg ze ook voor onze autovakantie, maar kan je er nog wel doorheen kijken als bestuurder of heb je een dode hoek? Blijven ze goed zitten?
Je vroeg t niet aan mij maar wij hebben ook van die op maat gemaakte zonneschermen en je kan er prima doorheen kijken, onze hebben van die speciale haakjes die erbij zitten en blijven echt perfect zitten!
Wij hebben ze van sonnyboy
Je hebt inderdaad van die speciale haakjes erbij zitten maar ik heb ze er gewoon zo tussen geduwd ging wel makkelijk en blijft goed zitten. Vind het qua zonwering wel wat donkerder verwacht moet ik zeggen; maar ze heeft geen last meer van de zon in haar gezicht iig. En je kunt er wel doorheen kijken vanuit de auto maar ik kijk eigenlijk nooit door die ramen bij het achteruit rijden