Help ik heb een Vinted verslaving voor babykleertjes ontwikkeld.
Ik heb deze voor een paar eurie opgehaald, terwijl mn baby van 7 maanden net heen en weer rolt. Maargoed was koopje en mn oudste vindt m dan ook hilarisch om mee te spelen;
En tegen de tijd dat ze op de loopauto kan, ook een hysterisch bijpassend setje kleding:
Haha wat zijn dit voor sale prijzen joh
Zeer content want ik had dit samen voor €28 via Vinted en het is echt in nieuwstaat. Ik ben altijd benieuwd van wat voor kinderen dit komt want hier blijven de dozen en puzzels echt niet zo netjes. De knikkerbaan is al druk in gebruik. De puzzels zijn cadeautjes voor onderweg naar ons vakantieadres.
Ook deze kleurstelling of een andere combi?
Iemand postte hier laatst ook over teleurstelling van de grootte van iets van liewood. Ik had deze ook groter verwacht. Het is m’n eigen schuld hoor .
Maar hier is ook gewoon een grotere van, dan heb je de verkeerde gekocht
Haha ja dat was ik. Soort kabouterspeelgoed maar toen ik de foto terug ging kijken was het ook best realistisch eigenlijk. Maar toch door de styling en het soort product ofzo had ik het groter verwacht.
Och dat rompertje met Takkie
Ja zo schattig hè!

Was echt in een hele leuke, grote speelgoedwinkel maar door een brand moesten we heel snel al naar de kassa
Ik hoop het!
Al gaat dat roze gevaarte wel de tuin in uiteindelijk denk ik
Oeh dat roze ding gaat zo’n hit worden!
Via goedgemerkt, eigen telefoonnummers er op laten zetten voor de vakantie.
We liepen door de speelgoedwinkel, en aangezien ik geen ruggengraat heb en ze dol is op paw patrol
Koffer is hier een hit! We hebben hem maar verstopt, want ze racet er de hele kamer mee door dus zie het alweer gebeuren dat hij stuk is voor we weg zijn