Show je kinderaankopen #3

9 likes

8 likes

We hebben een meubel laten maken om alle speelgoed in te bewaren en waar E. aan kan spelen. Zo blij met het eindresultaat! Het zwarte huisje is krijtbordverf. Nu nog ergens een leuk stoeltje halen en misschien een bakje of plankje voor op het kleine huisje.

57 likes

Superleuk! Mag ik vragen wat het gekost heeft? Hier is er ook wat meer nodig aan opbergruimte maar weet nog niet hoe dit vorm te geven en ik vind dit echt prachtig! :smiling_face_with_three_hearts: (en heb echt geen idee wat je voor zoiets moet betalen :sweat_smile:)

1 like

Wij hebben hier €1350 voor betaald. Een vriend van ons heeft het gemaakt en hij kon via zijn werk ‘afgekeurd’ materiaal kopen waardoor het een stuk voordeliger werd. Ik vind het nog steeds een smak geld maar het was ook wel heel chill dat we gewoon konden zeggen wat we wilden en dan precies dat kregen.

Ohja het blad is ook nog verstelbaar dus het kan met E. ‘meegroeien’.

3 likes

Hoe is het blad verstelbaar dan? Want dan hou je rechts toch een gat tussen dat kastje en het blad?

1 like

Ik weet ook niet precies hoe :sweat_smile:. Hij had er een hele constructie voor dus tegen die tijd mag hij het mooi zelf verstellen. Voorlopig is dat nog niet nodig.

1 like

Ah dankjewel! Mooi geregeld op deze manier :relaxed:

Hier getipt en echt een GROTE hit (van de Lidl):

21 likes

Wow ik vind het heel mooi, maar wat een geld voor iets van afgekeurd materiaal :astonished:

Oke had ik misschien iets beter moeten uitleggen. Het is niet afgekeurd als in onbruikbaar. Vooral dingen die bijvoorbeeld over zijn na een klus en te weinig om voor een nieuw project te gebruiken. Werknemers mogen dat dan met korting kopen en gebruiken voor persoonlijke projecten. Dan zou je nog kunnen denken ok waarom mogen ze het dan niet gratis hebben. Maar als ze het kopen mogen ze ook materieel en werkplaats van de zaak gebruiken.

3 likes

Deze loopauto toenstraks na het eten nog even gaan halen in de winkel en hij heeft de hele avond non stop lachend ermee gespeeld :smiling_face_with_three_hearts: Vond het zo lief dat hij zo blij ermee was (en blauw is zn favoriete kleur :ok_hand:t3:)

16 likes

Alsnog enorm overpiced toch…

2 likes

Zo, lekker aardig om te reageren op iets wat iemand met nieuw heeft?
De uurlonen zijn hoog en hout is duur. We zijn met zijn allen gewend om goedkope massaproductie te kopen voor te lage prijzen. Dit klinkt als een eerlijke prijs voor een op maat gemaakt product.

Denk ook dat ze er jaren plezier van gaan hebben :+1: en daarna misschien wel weer andere kindjes!

59 likes

Aardige reactie. Wanneer heb jij voor het laatst een meubelstuk op maat laten maken?

9 likes

Nou ja dit precies. Ik realiseer mij echt wel dat het een flink bedrag is. Maarja er zitten echt heel wat uren werk in. Niet alleen het meubel maken. Er gaat ook tijd zitten in de ontwerptekeningen, uitzoeken van juiste materiaal, kleuren afstemmen etc. Wij vonden het geen absurd bedrag voor de hoeveelheid werk en wat we ervoor hebben gekregen.

24 likes

Het is prachtig en een uniek stuk voor jullie. Ik zou het koesteren en er trots op zijn.

8 likes

Deze is zoooo leuk. Wij hebben deze gekregen als kraamcadeau en van de week had man het in elkaar gezet zelfs 6 jarige nichtje die op visite was vond het een hit :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Oooh wat zijn deze leuk. Zou er bijna 3 kopen omdat ze ook perfect bij het behang in onze speelhoek passen. Hebben alleen al een tafeltje met 2 stoelen staan daar :joy: En dat tafeltje is ook nog maatwerk en precies bij de stoelen gemaakt, dus zou dan ingekort moeten worden omdat de stoelen die we hebben wat hoger zijn. Maarja anderzijds, die stoelen zijn er maar 2 en we hebben straks 3 kinderen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is denk ik goed dat ik momenteel niet fysiek in staat ben zelf naar de winkel te rijden om te gaan kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:of naja dat zou dan mn “ding” vd dag zijn en vind het zonde om de beperkte dingen die ik kan doen te gebruiken voor iets wat niet echt nodig is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like