Show je kinderaankopen #3

Hopelijk gaat hij hier ook komende jaren mee dan :grimacing:

1 like

Ohja … ik ben niet scherp. Ik verplaats mij post :grinning:

3 likes

27 likes

Heb je die zonneschermen al binnen en in gebruik? Ik overweeg ze ook voor onze autovakantie, maar kan je er nog wel doorheen kijken als bestuurder of heb je een dode hoek? Blijven ze goed zitten?

1 like

Je vroeg t niet aan mij maar wij hebben ook van die op maat gemaakte zonneschermen en je kan er prima doorheen kijken, onze hebben van die speciale haakjes die erbij zitten en blijven echt perfect zitten!

Wij hebben ze van sonnyboy

1 like

Je hebt inderdaad van die speciale haakjes erbij zitten maar ik heb ze er gewoon zo tussen geduwd ging wel makkelijk en blijft goed zitten. Vind het qua zonwering wel wat donkerder verwacht moet ik zeggen; maar ze heeft geen last meer van de zon in haar gezicht iig. En je kunt er wel doorheen kijken vanuit de auto maar ik kijk eigenlijk nooit door die ramen bij het achteruit rijden

3 likes

Zo schattig 🥹

12 likes

Ben heel benieuwd. Ze is nog geen 3 maar wel veel met kleur bezig en het lijkt me zo gezellig om samen een spelletje te spelen.

16 likes

Een van de favorieten hier in huis. In deze categorie is Bonte Balonnen ook heel leuk, vaak nog wel in de kringloop te vinden, of via MP

2 likes

Oo die ziet er ook leuk uit. Gameteen op vinted kijken. Dankje voor de tip

2 likes

Oeh wij hebben binnenkort een verjaardag van een 3-jarige dus ik denk dat ik deze als cadeautje koop!

3 likes

Weer een bestelling gedaan bij Boekenkraam. Allemaal ramsj of licht beschadigd en dit dus bij elkaar voor maar €20!

15 likes

Het zijn nieuwe boeken, maar in prijs verlaagd door de uitgever. Soort van “grote opruiming”. Uitgevers heroverwegen 1x in de zoveel tijd de titels die ze uitbrengen. De vaste boekenprijs wordt dan opgeheven en de boeken mogen dan voor een lagere prijs verkocht worden.

2 likes

Een yoyo2 buggy in de kleur aqua. Stonden er al even naar te kijken want lijkt ons heel relaxed niet die grote Joolz mee te slepen. En dat kan in de bakfiets sowieso niet. Veel uitstapjes komend weekend dus zin in! Als het goed is wordt hij morgenavond bezorgd.

11 likes

Deze lamp van studio Vraco

8 likes

Waren vanmiddag even naar Prenatal om een meerijdplankje te testen bij onze wagen en K. heeft even gebabyshopt haha. De maten heb ik zelf maar even gefixt, want anders gjng het van 44 naar 86 :joy: en als het aan haar lag hadden we daar denk ik wel 1000 euro uitgegeven “mijn broertje moet ook een drinkfles en eigen bestekje! Oh en kijk ze hebben ook badjes. Die roze moet hij! En die groene stoel! Oh en een box!”

Het vestje en pyjama/boxpakje links hadden we ook nog echt nodig, de andere romper met het tuinbroekje niet echt maar ze heeft het met zoveel zorg bij elkaar gezocht, kwam ineens met die romper aanlopen “kijk deze wil ik voor de baby kopen mama! Er zit alleen geen broek bij, ga ik ff zoeken!” :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Little hedonist sale, maat groter gekocht😅

7 likes

Heb dit merk gisteren ontdekt en twee items van gekocht, zo leuk! Oa deze

3 likes

6 likes

43 likes