Omg geweldig deze
Het ikea keukentje die we nog gaan pimpen.
Dit setje erbij via vinted

Iemand nog tips voor leuke accessoires? Ze hadden bijna niks bij onze ikea. Ik zie online best veel, maar wat is kwalitatief mooi spul?
@Hedwig, dille en kamille heeft ook een leuk setje met een schort, ovenhandschoen en pannelap.
Wat een leuk merk! Ik heb nu een leuke gespot voor op ‘t nieuwe kamertje van m’n zoontje in ons nieuwe huis.
Wel mooie prijzen, haha.
Ja vond het ook echt lastig kiezen! Ze zijn niet goedkoop maar las dat het allemaal handgemaakt wordt door een familie in Polen
Ja ik heb er ook een en ze zijn echt heel erg mooi in het echt. Heel zwaar, heel mooi afgewerkt. Ruikt heerlijk naar houtwerkplaats;)
Vind het het geld wel waard!
Dat potje in het gras ernaast
Hahaha goed gespot
Bij Lidl hebben ze ook wel leuke houten sets voor in het keukentje!
Heb je nog niet zo’n geautomatiseerde mini auto gekocht? Mini Karl kan toch niet zonder
Oh die heeft mijn baby ook! Groot succes hier
Voor maar €14,- samen, hopelijk is het wat! Thanks aan degene die hier laatst over boekenkraam postte. Echt top
Haha ik wilde eerst een goedkope draagzak maar vandaag moest ik de baby uren lang door de stad dragen omdat ze alles bij elkaar gilde in de wandelwagen, en ze sowieso veel gedragen wil worden thuis… dus dan maar comfortabel en in stijl als het nog maanden zo gaat.
Het gaas paneel op de rug lijkt me ook lekker.
Tula free to grow