Show je kinderaankopen #3

Bij de AH. Stond geen prijsje op en toen ik het bij de kassa vroeg had ik het eigenlijk terug moeten leggen, zo duur. Maar ik was te zwak.
Gelukkig wel dishwasher safe, dat had ik eigenlijk niet verwacht met dit materiaal, dus dat valt weer mee.

3 likes

Ik had het eigenlijk snel verdrongen haha en heb geen bonnetje, het was geen rond bedrag en voor m’n gevoel ging het naar de 30 maar zie hem op Bol voor 25,48 dus waarschijnlijk is het dat geweest.

2 likes

Ohh héél schattig allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ochtenden worden weer wat frisser, dus even snel op vinted wat geshopt, ook voor naar de opvang ideaal.

3 likes

Dat vestje :heart_eyes:

3 likes

Is dit dan iets goedkoper bij jullie dan hier? Of net dezelfde prijzen?

2 likes

Dat vestje is echt te lief :weary:

1 like

is dit een ledikant-dekbed?
ik zag laatst op insta een opgemaakt ledikantje (dus met dekbed en kussen ipv met niks en alleen een kindje in slaapzak) en het zag er zo knus uit, leek me echt een heerlijk holletje om in te gaan liggen

zoiets zeg maar
ik wist helemaal niet van het bestaan af - vanaf wanneer doe je zoiets?

Ja ik vind die dekbed haat ook zo raar? En dan ben je bevallen, leggen ze je kind in een plastic bedje (wat niet zou mogen volgens cb omdat het niet open is) en ze gebruiken dan ook nog eens een dekbedje

2 likes

Over (dek)bedden gesproken. Dit weekend aangeschaft:

(deze voor nog even in haar ledikantje)

17 likes

H&M Home!

1 like

Superleuk! Waar is die letterposter van?

2 likes

Ook H&M haha!

En @anon3219017 het kleed:

3 likes

En de dekbed overtrekken?:grin:

3 likes

@Feline en de andere ook ikea!

5 likes

Zeeman

18 likes

Deze hadden wij ook voor E! Hij vond vooral het spiegeltje geweldig. Lag hij naar zichzelf te kijken en kletsen.

3 likes

Alles H&M, nu 20% korting op alle kinderkleding en home

12 likes

Is dit met een code of moet je een bepaald niveau member zijn ofzo? Ik zie de korting niet in de app staan.

3 likes

Oja zie nu dat het early access is voor plus members, zal voor de rest dan vanaf morgen zijn gok ik :blush:

2 likes